Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jis_ schreef:Dank je Eva, ja klopt een serie met vogels. Het komt in theater de tuin in Leusden.
Gister met een lange wandeling om de Spiegelplas bij Hilversum weer een idee opgedaan, word een werk met Pestvogels.![]()
Leuk om te zien die close up Seven
Mooie schetsen Daisyree!
eva1969 schreef:Live muziek nog wel Jis, leuk, als het even kan kom ik naar de opening dan.
Mooie kleuren in je landschapje Blackbirb, ik vind vooral de voorste ijsberg heel geslaagd.
Ik weet eigenlijk nog niet helemaal wat ik van aquarel vind. Volgens m'n schilderjuf zou ik het papier zeiknat moeten maken en dan opspannen maar dat is totaal niet mijn ding, veel te omslachtig. Ik heb het juist aangeschaft om makkelijk mee te nemen. Dat aquarel een eigen mening heeft vind ik ook maar niks, ik heb wat moeite met de controle los te laten (in alles trouwens hahaha). Dus ik weet het oprecht nog niet, prul in de vakanties maar lekker door. Daarbuiten heb ik veel te veel dat ik met acryl nog wil doen en ik moet me ook opnieuw voor gaan stellen aan mijn pastelpotloden want die kennen me ook niet meer denk ik.
Ik ben me suf aan het werken aan een schilderij dat ik eigenlijk nog af wil hebben voor de expositie dit weekend en dan ook maar gelijk in wil dienen voor de kunstbokaal hier, vanavond laatste paar uurtjes en dan moet het toch klaar zijn.
Jis_ schreef:Ik vind je Eendje zo schattig!
Seven schreef:Eva
En is het gelukt alles af te krijgen
Seven schreef:Wat leuk iedereen die ook echt meer doet met het werk, ik zou jiet eens weten hoe je zo ver komt