Ayasha schreef:Mijn open.. ‘open vleugels’ dus.
[ [url=m/GIRGHY.jpg]Afbeelding[/url] ]
Stille meelezer meldt zich even,
Ayasha deze zou ik zóndsr enige twijfel zo als tattoo laten zetten, werkelijk prachtig!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
jokari schreef:Telpeva wat een lief aanbod !
Ayasha krijgen we dat cadeau ergens te zien ?Was dat die herdershond waar je een tijd geleden aan begonnen was ?
een aantal zal je herkennen omdat die simpelweg ook paste bij de gedichten en de persoon voor wie het was. Heb het niet zelf kunnen geven maar het is tot bij hem geraakt en hij was er erg blij mee. Ooit krijgt hij nog eens een ‘volledige’. Ik begin altijd te laat, miss tegen volgend jaar eens proberen.
(persoon is belangrijk voor mij en altijd enthousiast over mijn tekeningen en schrijven dus ik maak regelmatig wat voor hem met zijn verjaardag,
)

)

Ik geef eigenlijk altijd heel persoonlijke cadeau's áls ik cadeau's geef. Mijn beste vriendin en ik hebben nooit meer aan elkaar uit gegeven dan het geld voor een schetsboek of een album. De rest was tijd en energie. Ik heb haar cadeau's altijd enorm leuk gevonden en het is voor mij nu een gewoonte om dat te doen. Ik weet niet of iedereen dat kan waarderen maar deze iig wel.
(heb een appje gehad gisteren avond nog.) 

ben in ieder geval wel al beter bezig dan alle voorgaande jaren

)
)

en wat ik specifiek wilde zeggen: WOW Ayasha, je ziet jou gewoon vooruit gaan
)jokari schreef:Vraagje tussendoor : ik had bepaald schetsjes liever op donker papier uitgevoerd, heb ik (nog) niet maar dat is vast wel te vinden. Waarmee werken jullie daar dan op ? Dekt witte inkt/wit kleurpotlood dan voldoende ?
Wat zie ik jouw werk toch graag! 

Dat is dus wel iets om rekening mee te houden. Ook deze kan je in lagen aan brengen en dan wordt het wel witter máár, en dit probleem heb ik nog niet opgelost, ze lijken het papier meer te beschadigen dan water. Mijn papier kan heel goed met "nat" om gezien ik inkwash doe. Maar die witte faber castells moet ik heel voorzichtig mee werken.

Ik ga echt niet vriendelijk om met mijn materiaal (alles gaat over elkaar heen en meestal heb ik ook niet het geduld om te wachten tot het droog is) dus dat klinkt niet alsof het gaat werken. Ik ga mijn verfstift nog wel eens schoonmaken, of er een nieuw puntje in steken.
Superstition is erg mooi, mysterieus