[VER] mijn vriend is geen crimineel

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-20 20:39

Bedankt voor jullie leuke reacties hoor! Jullie brengen mij nog op ideeën! ;) Geweldig om te lezen, wat jullie gedachtes zijn over het verhaal! :D

Ook leuk dat jullie elkaar verder helpen!

Voor irritaties is er een ander topic op bokt ;) We komen tenslotte allemaal voor het verhaal! Het moet juist leuk zijn hier voor iedereen!

En nee ik doe geen studie Nederlands en sta daar ook niet voor open. -:) :)F :D

P.s op vorige pagina zie je mijn zojuist geschreven stukje.

pmarena

Re: [VER] mijn vriend is geen crimineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 08:20

Wat lief dat je nog een stukje hebt geschreven, ondanks dat je weinig tijd had +:)+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 08:35

"Streep, waarom bel je?",zegt Jeff

Op de achtergrond hoor ik veel geluid. Zo te horen is Jeff onder een grote groep mensen nu.

"Nou Jeff, ik wil het graag even hebben over vanavond, wat deed Miranda bij jou in de auto en waarom had je niet gezegd, dat je haar zou treffen?"

"Je moet niet gelijk bezitterig gaan doen", zegt Jeff boos. "Ik haalde haar gewoon op en als dank gaf ze mij een knuffel, dat meisje heeft het niet zo makkelijk als jij Streep"..

"Maar als jij overal wat achter blijft zoeken dan kunnen we beter stoppen"...even later verbreekt Jeff gewoon de verbinding..

Balen! Ik kijk Mirjam aan en die zegt; " Kom, we gaan gewoon nu heen!" "We zullen eens kijken wat ze aan het doen zijn!"

Mirjam heeft gelukkig al haar rijbewijs, dus we stappen samen in haar kleine Fiat onderweg naar Zandvoort. De ouders van Mirjam zijn heel makkelijk. Zij hoeft nooit uit te leggen waar ze uit hangt.

We besluiten eerst langs het park te gaan waar Jeff stopte voordat we bij hem thuis aankwamen. Idd, blijkt daar zijn auto te staan. Ook staat er een hele groep mensen bij elkaar.

Ik zie Jeff, Miranda, Jurgen, de man met het Litteken in zijn gezicht, 3 dames type Claire, nog twee mannen en nog een dame. Ook zij heeft een litteken in haar gezicht. Is dat niet die Vera waar Jeff het over had?

Er wordt muziek gedraaid en geschreeuwd naar elkaar. De dames zeggen niet veel en hangen er een beetje omheen. Mirjam probeert de auto achter een schuur te parkeren zodat niemand ons ziet.

Jeff legt een pakje op een bankje en een paar mannen maken deze open. Er wordt drugs gebruikt en bier gedronken. Zo te zien gebruikt Jeff zelf ook. Miranda zit naast Jeff en ook zij gebruikt volop.

Dan wordt 1 van de mannen kwaad. Jurgen roept hem tot de orde. Jurgen roept nog iets naar iedereen en vertrekt samen met de man met het litteken in zijn gezicht.

Ook gaat 1 van de dames met hun mee. Nu ze dichterbij komt, lijkt ze mij wel bekend voor te komen. Tot mijn verbazing zie ik dat het Claire is...

Ik besluit alles toch maar tegen Mirjam te vertellen. Ondertussen gaat iedereen weg. Ook Jeff vertrekt, gelukkig zo te zien zonder Miranda. Miranda stapt bij het meisje dat Vera zou kunnen zijn in de auto.

Even later krijg ik een sms'je:

" sorrie Streep, ik hou van je, wanneer zie ik je? X alleen jouw mannetje"

sanso

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 08:54

De spanning is echt niet te doen!! Als dit een boek had geweest had ik nooit kunnen stoppen met lezen !

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 09:02

Dus toch Clare erbij....
Meeerrrrrrr!

TS geweldig geschreven weer

kimwilliam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 09:30

oeh heel het weekend niet kunnen lezen en nu bij gelezen. weer een lekker spannende wending!!

AaronYve

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 09:33

sanso schreef:
De spanning is echt niet te doen!! Als dit een boek had geweest had ik nooit kunnen stoppen met lezen !

Ik had hem al uit :')

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 09:53

Te spannend!! Ben ook zo nieuwsgierig

HHorseA

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 10:03

<3

Marije112

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 10:05

Gave updates!!!

Muztang

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 10:17

Spannend zeg, ik ben benieuwd hoe het afloopt met Claire.

beenjesshar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 10:18

Ik had hem ook al uit
Als je eenmaal begint met lezen, weet ik ook niet meer van stoppen. <3

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 10:33

Talietjuh schreef:
Bedankt voor jullie leuke reacties hoor! Jullie brengen mij nog op ideeën! ;) Geweldig om te lezen, wat jullie gedachtes zijn over het verhaal! :D

Ook leuk dat jullie elkaar verder helpen!

Voor irritaties is er een ander topic op bokt ;) We komen tenslotte allemaal voor het verhaal! Het moet juist leuk zijn hier voor iedereen!

En nee ik doe geen studie Nederlands en sta daar ook niet voor open. -:) :)F :D

P.s op vorige pagina zie je mijn zojuist geschreven stukje.

O excuses je bent afgestudeerd met een 8 voor Nederlands op HBO niveau.
Neem mij niet kwalijk dat ik het verkeerd heb onthouden :o

Overigens in het andere topic mag je het niet over bokkers hebben van actuele onderwerpen.

Wederom een spannende wending! Wat dat betreft ben ik jaloers op je vermogen om lezers vast te kunnen houden.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 10:56

Okee, dit doet de deur dicht! In de drugs zitten, bewust daarvoor kiezen als carrière-pad, al die vriendinnetjes, lüllig reageren.... en als kers op de taart zichzelf "jouw mannetje" noemen...dàt is de druppel := De charme van Jeff is weg.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 10:59

Leuke reacties weer! Bedankt! :):)

Geeft niet hoor Ineke, ik had eerst een 4,2. Toen heb ik in 1 nacht het hele boek gelezen en onthouden en dat kan ik wél goed. Vandaar geslaagd met een dikke 8. Nederlands zal dus altijd wel een dingetje blijven, daar ik het op leervermogen heb gehaald en niet op inzicht :o

P.s ik snap ook gerust dat het storend kan zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 11:59

Ik besluit maar niet te reageren op het bericht van Jeff. Als hij mij echt zo graag wilt zien dan merk ik het vanzelf wel. Mirjam en ik besluiten naar huis te gaan.

Volgens Mirjam is het beter als ik met Robert en mijn ouders ga praten. Nou weet ik dat mijn ouders super kwaad kunnen worden. Ook wil ik hun vakantie niet verpesten. Aan Robert heb ik niet veel, die gaat of alles ontkennen of aan mijn ouders verklikken dat ik nog met Jeff om ga.

Mirjam wil graag de filmpjes zien, dus samen bekijken we de films op de camera in mijn slaapkamer. "Kijk, Fleur die man die daar ligt is dat niet dezelfde man, als die met Jurgen mee ging?" En idd, ik herken het Litteken en het type man. Ook de twee andere dames herkennen we.

"Oké, nu weten we dus dat Claire films maakt met deze mensen, alleen weten we nog niet wat Robert hier nou mee van doen heeft", zeg ik.

"We kunnen ook gewoon de films aan Robert laten zien", bedenkt Mirjam hardop. "Ja, zeg ik..maar het kan ook zijn dat Robert ongezien de camera afpakt en aan Claire geeft" wie weet krijg ik dan ook nog de schuld van de verloren armband"..

Een onbehagelijk gevoel overvalt mij. Wat nou als Claire erachter komt wat ik en Mirjam weten? Ik weet wat er met Vera is gebeurt.. Of Jeff?

Inmiddels is het al heel laat geworden. Mirjam is naar huis en ik lig naar de klok te staren, 02:38 uur geeft de klok aan. Dan hoor ik geklop beneden op de voordeur..

veranadautje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 12:05

Aaah hopelijk kot er vandaag nog een 2 dn liever nog veel meer stukken

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 12:12

veranadautje schreef:

_O- Dit denk ik ook echt iedere keer. Aaargh, wie klopt er aan op dat tijdstip! Ik wil het weten :D

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 12:14

Telpeva schreef:
veranadautje schreef:

_O- Dit denk ik ook echt iedere keer. Aaargh, wie klopt er aan op dat tijdstip! Ik wil het weten :D

Waarschijnlijk Jeff!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 12:57

Ik besluit dat het beter is mijn eigen leven te gaan leven en alle gebeurtenissen rondom Jeff en Claire te vergeten. Op het geklop heb ik niet gereageerd, ondanks dat dit over ging, in hard gebons op de deur.

Echt goed geslapen heb ik niet.

Het nummer van Jeff heb ik geblokkeerd, voor het geval hij mij, alsnog probeert te bereiken.

Vandaag is het zaterdag en besluit ik naar mijn oma te fietsen, die twee dorpen verderop woont. Een goede gelegenheid, om even mijn hoofd leeg te maken en los te komen van mijn gevoelens voor Jeff.

Eenmaal beneden zie ik een briefje in de bus. Ik pak het briefje en er gaat een schok om mij heen.

"Ik weet wat jij uitspookt en ik weet wie jij bent",staat er op het briefje getypt.

Ik bel Mirjam om over het briefje te vertellen en ga later op de fiets richting mijn oma. Onderweg krijg ik een sms van een onbekend nummer:

"Ik zou niet naar huis gaan als ik jou was"

Damn..wat nu? Ik besluit gewoon door te fietsen en te proberen om rustig te blijven.

Eenmaal bij mijn oma lukt het mij niet rustig te worden en ook zij, ziet aan mijn gezicht, dat er wat is. "Wat is er lieverd, zegt ze, "je weet toch dat je alles kunt zeggen tegen je oude oma?"

Ik besluit niets te zeggen en onderweg naar huis, toch de politie in te lichten. Het antwoord wat ik krijg stemd mij niet tevreden. Iedereen wordt wel eens gepest aldus de ongeïnteresseerde man, aan de andere kant van de lijn, "en dat van die hangjeugd dat weten we al"...

Hangjeugd...,bedenk ik mij..
Wat een antwoord!...deze mensen zitten zoals genoemd gemiddeld in de 30...

Ik kan dus gerust naar huis toe gaan en als er iets is, dan moet ik 112 bellen, aldus de agent. Ook moet ik eerst mijn ouders inlichten, alvorens zij actie ondernemen. Ze kunnen niet elk wissewasje of geheim voor ouders serieus gaan nemen, zegt meneer er vrolijk nog even achteraan..

Ik vraag mij af, wat er niet duidelijk is geweest aan mijn uitleg en hang teleurgesteld op.

Dan wordt ik gebeld maar weet ik niet welk nummer het is. Ik besluit toch maar op te nemen; "Hoi Fleur", met Janet, de zus van Jeff!"
"Ik hoor dat er een soort van ruzie is, tussen jou en Jeff, Jeff zit hier huilend op de bank, kun je hierheen komen?"

"Eh, sorrie maar ik ben onderweg, dat gaat niet lukken nu", besluit ik te zeggen.

"Zal ik Jeff geven?" zegt Janet

Marije112

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 13:05

Stoere Jeff, huilend op de bank hahaha!

_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 13:07

meer!!!!

MallyBelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 13:08

Ik irriteer mij aan al die mensen die "zeuren" bij je(ts), jij bent waarschijnlijk ook nog druk met 101 andere dingen maar ik kan er niet meer onderuit, meer,meer,meer! Hier op stal lezen we met een aantal meiden en als we samen komen word er als eerste gevraagd of ze het al gelezen hebben :D
Heel benieuwd hoe en wat!

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 13:23

Hier ook meer meer meer!!!
Mijn wederhelft kijkt me soms aan.
"Wat doe je, kijken, sip kijken, uur later weer kijken"

Toen ik het uitlegde...
"Lezen... Jij?! :') " okey... Duidelijk

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 13:24

Melissa1996 schreef:
Ik irriteer mij aan al die mensen die "zeuren" bij je(ts), jij bent waarschijnlijk ook nog druk met 101 andere dingen maar ik kan er niet meer onderuit, meer,meer,meer! Hier op stal lezen we met een aantal meiden en als we samen komen word er als eerste gevraagd of ze het al gelezen hebben :D
Heel benieuwd hoe en wat!

Echt waar? Vet tof!! :):)

Nu ben ik met zwangerschapsverlof en loop ik op alle dagen ;) Vandaar dat ik niet veel doe en lekker in mijn bubble het verhaal kan schrijven dat, al zo lang in mijn hoofd zit! :o

Zelf heb ik er enorm veel plezier aan, mijn vriend weet er ook van en heeft ook stukjes mee gekregen.
Hij heeft zelfs de look a like foto van Jeff en afbeelding van Fleur gezien:

Afbeelding

Afbeelding

Als de baby er is zal ik het drukker hebben, maar ik schrijf hem wel helemaal af hoor!