Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anoniem schreef:Nou zeg wat zitten jullie te pushen. Laat TS lekker schrijven wanneer haar dat uit komt. Ze is ons niks verschuldigd hoor.Een tv-serie kun je soms ook maar 1x per week zien. Dan ga je toch ook niet bij dat programma zeggen dat de updates sneller moeten komen. Beetje geduld.
pmarena schreef:Ik vraag me wel af hoe we vanaf dit punt ooit nog op een punt kunnen gaan komen dat Nina daadwerkelijk onder de noemer "bonus" moeder komt te vallen, want dan moeten er toch flinke stappen gezet worden.....vooralsnog heeft ze in de verste verte geen enkele (bonus) moederrol en het lijkt er ook niet op dat ze die gaat krijgen?
Mer1980 schreef:oh jeetje arme Nina.... ik zou gewoon een mooie blog hierover online gooien en hopen dat die gestoorde kids en ex het lezen...
Daphara schreef:Gaat Nina eerst met haar vriendin “gezellig” appen en niet meteen checken hoe het met haar hondje gaat? Wat vreemd, dat zou echt het eerste zijn dat ik zou doen. Ik had mij niet eens thuis laten brengen, maar was meteen naar mijn huisdier gegaan, dat appen dat kan later ook nog wel!
Femke_Tweety schreef:De een die niet reageert op de zieke hond van de ander.
De ander die niet een oplossing zoekt voor moeder met zieke hond in het weekend, en die reageert op een liefde die zegt dat zijn kind ziek is, dat ze de mode aan het volgen is.