Ga ik met de bloemen ook even doen, frustreert me anders veel te veel

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Selina schreef:@Art: Is de tekening voor jezelf of als opdracht? Want als hij voor jezelf is kun je het ook gewoon als een oefening zien en als hij dan mislukt is het balen maar verder geen man over boord.
Ik ben nu al dagen bezig met tekening die ik super lelijk vind geworden maar maak hem af puur als oefening.
Art_Ificious schreef:Ben het helemaal aan het verpesten nu![]()
[ [url=m/M9VMt4.jpg]Afbeelding[/url] ]
Edit: Heb het opnieuw uitgeblend en de tekening opzij gelegd want dit is echt niet fijn meer. Dit voelt gewoon niet goed
Harm0ny schreef:Ohh help.
Ben nu bezig met een persoonlijk project wat ik ivm herkenning niet op bokt wil plaatsen.
Maar nu loop ik echt vast en ik durf niet verder. Ik heb een persoontje op een paard, maar dat mensje heeft blond haar... hoe krijg ik dat gemengd?? Ik heb al 5 verschillende pogingen gedaan, maar het blijft te geel of te bruin...
Meng ik er blauw in dan? Of... wie heeft een inzicht voor me?
henny_w schreef:Art_Ificious schreef:Ben het helemaal aan het verpesten nu![]()
[ [url=m/M9VMt4.jpg]Afbeelding[/url] ]
Edit: Heb het opnieuw uitgeblend en de tekening opzij gelegd want dit is echt niet fijn meer. Dit voelt gewoon niet goed
Art_Ificious, heb je ook pastelkrijt ? Ik denk dat het wit wat je nu aangebracht hebt te hard is. Ik zou met een doezelaar het wit weer uitpoetsen en met bruin krijt er weer overheen gaan. En event. hier en daar iets een accent aanbrengen met bijv. niet schrikken, midden of donker blauw. Dan breng je net even wat extra tinten erin zonder dat het te eentonig bruin wordt.
Ik ben door dit topic zodanig gestimuleerd dat ik gisteren na 9 jaar mijn tekenen ook weer opgepakt heb met pastelkrijt![]()
Ik wil het nog niet laten zien omdat het een verrassing is voor een vriendin![]()
Elke maand een project maken? Geen idee of me dat gaat lukken. Met 4 paarden aan huis en een flinke tuin kom ik vooral de zomerdag uren te kort op een dag. Maar goed we gaan ons best doen
Art_Ificious schreef:Het was lichtblauw en nog een blauwe tint geen witis inmiddels ook alweer gedoezeld.
Bruin is een optie maar paard is echt diepzwart van kleur
Harm0ny schreef:Wat is er met mijn vorige bericht gebeurd?? Hij staat er maar half!
@art ificous. Soms zo frustrerend dat je precies weet wat het nodig heeft en je daar nét niet bij kunt. Inderdaad even laten liggen, dan komt er wellicht een ander inzicht.
@seven ik wilde zeggen dat het me erg lastig leek om te verzinnen wat je er dan op zou schilderen zonder dat het weg zou vallen tegen de drukke achtergrond, maar ik zie dat je er echt iets moois van hebt gemaakt!
@ selina, heel erg leuk! Niet teveel druk op leggen, een avondje netflix op z'n tijd is nooit verkeerd haha.
@nenahdm heel bijzonder, mooie stijl, het raakt me. Ik vind het mooi en tegelijkertijd ook niet en dat maakt het prachtig... Als je snapt wat ik bedoel.
@d4rkhorse, welkom, leuk dat je erbij bent en je brengt meteen een hoop in zeg! Ik ben er niet zo bekend mee, wat voor nieuw speelgoed ben je aan het uitproberen?