Een snelle schets van vandaag, 15 tot twintig minuutjes mee bezig geweest. Vriend heeft de nieuwe programma's geïnstalleerd en die moesten even uitgebreid uitgeprobeerd worden oeps. Op save een dinosaurus en even snel uitproberen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ik wou airbrushen en ben een paar uur bezig geweest met opzetten en schoonmaken van die apparatuur maar... de apparatuur laat het afweten
Dus nouja, dan maar even een reactie rondje en dan kijk ik vanavond of ik nog wat kan maken. Ik liep wat achter met reageren dus de post word iets langer 
maar hij ziet er zo lief uit! en weet je dat ik door jouw omschrijving serieus zin heb om een eenhoorn uit de hel te gaan tekenen? Wie weet komt die nog wel een keer voorbij voor het einde van het jaar
Maar die van jou vind ik lief, gewoon een mooie eekhoorn!
ik vind het zelf een erg leuke opdracht, ik heb hem 1x moeten doen voor een schoolopdracht en ik zit al langer te denken om hem nog eens te maken. Zeker wanneer ik de jouwe nu zo zie heb ik zoiets van hmmm ik wil ook 
Heel mooi gelukt allemaal, het fantasy katje vind ik geniaal
daar heb ik een paar minuten gewoon naar zitten staren zo leuk vind ik hem
ik vind het óók mooi hoe je de schaduwen met fineliner er in heb gekregen, en de krullende manen en staart horen imo perfect bij dat ideaalplaatje van zo'n steigerende fries 
jij bent vasthoudend, daar hou ik wel van. Enige puntje dat ik kan verzinnen is dat ik de onderlip een beetje mis bij de onderste, ik zie een kin maar geen lippen. De bovenste heb ik geen opmerkingen voor (behalve dat het mij een moeilijke houding lijkt en dat ik het knap vind dat je dat voor elkaar hebt gekregen!) Oortjes vind ik ook weer mooi gelukt.
de zeldzame keren dat ik menselijke figuren teken dan zijn het meestal mannen, de brede kaak was even een automatisme dat er in was geslopen, net als de te brede mond. Stiekem heeft ze ook te mannelijke schouders maar die heb ik verstopt achter de te grote schoudervullingen
Jouw groene paard vind ik heel gaaf, hij spreekt erg tot de verbeelding. De borst en benen kloppen idd niet, maar heel eerlijk... als je dat niet erbij gezet had dan had ik dat niet gezien, want ik had het te druk met kijken naar alle mooie kleurtjes want die zijn ook het kijken waard
)

.
. Dus de Flits reflecteert er op.
.
.
).
. Tip, gebruik nog wat meer contrast. pompompom schreef:NynkeMarit: Knap portret! Goed in verhouding. Een tip: probeer niet teveel potlood uit te vegen maar schaduwvlakken te tekenen. Maar dat is ook een kwestie van smaak

Heel lief.
Die zou ik echt zo aan mijn muur hangen. Doet me ook wel een beetje denken aan een patronus uit harry potter 
Eerst m'n kwast in de Ecoline en daarna snel en water en dan op het papier druppelen. sanneb schreef:Bedankt eclair, ik had per ongeluk een vlek gemaakt en om dat te verdoezelen heb ik er meer gemaaktEerst m'n kwast in de Ecoline en daarna snel en water en dan op het papier druppelen.
Dat is precies hoe dat bij mij ook gaat, ergens een vlek maken of een uitloper is onvermijdelijk, dus dan maar expres een heleboel meer maken zodat het lijkt alsof dat de bedoeling was
NynkeMarit schreef:mag ik me nog melden om mee te doen![]()
gister voor t eerst in hele lange tijd weer even aan het tekenen geslagen, toch best blij mee. wil het wat meer gaan doen denk ik dus wat is er beter dan een challenge als deze![]()
ik denk dat ik er 1 per maand ga proberen, maar als ik inspiratie heb misschien ook meer![]()
[ [url=m/XgkZCe.jpg]Afbeelding[/url] ]
1/12
isabel_94 schreef:NynkeMarit schreef:mag ik me nog melden om mee te doen![]()
gister voor t eerst in hele lange tijd weer even aan het tekenen geslagen, toch best blij mee. wil het wat meer gaan doen denk ik dus wat is er beter dan een challenge als deze![]()
ik denk dat ik er 1 per maand ga proberen, maar als ik inspiratie heb misschien ook meer![]()
[ [url=m/XgkZCe.jpg]Afbeelding[/url] ]
1/12
Is dat Clarke?