Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

laraxXxemma schreef:Nou riep ik gister nog heel hard dat ik ze niet zou kopen omdat ik hem te duur vond...
[ [url=m/jmUkA8.jpg]Afbeelding[/url] ]
Heb ik gister deze gekocht bij the flying tiger voor maar €4!
Super blij mee, stippels zijn wel heel duidelijk in vergelijking met een leuchttrum bijvoorbeeld, maar ik vind het papier van hele redelijke kwaliteit. Dus dit wordt mijn Bullet Journal voor 2017
Wil daar uiteindelijk wel een soort van bujo van maken
Heb maar een simpel wiskunde schrift gepakt, mocht ik het volhouden om die vol te krijgen dan kan er altijd nog zon mooi stipjes schrift komen.
Wel merk ik dat hij behoorlijk doordrukt, dat is best jammer. Heb nog geen stiften dus hij is behoorlijk saai, maar dat komt nog.

:

Maar aan de andere kant; deze is nog lang niet uit.
Scamander schreef:Heb een boek gekocht. Nu nog eraan beginnen, wil het te graag perfect doen.
Beter een beetje minder mooi maar wel in gebruik
Alleen zelf heb ik er echt niet de tijd voor. Mijne is dus tamelijk saai, 95% donkerblauwe balpen en simpele lijstjes. Maaaaaaaar ik ben er zó blij mee
Het geeft me zoveel rust en overzicht dat ik nu dagelijks bijhoud wat er te doen staat
Voor mij is het dus meer een praktisch project dan een creatief project en ik kan het iedereen aanraden om met een bullet journal te beginnen, ook als je niet de tijd hebt voor de mooie versieringen