Mooie kop trouwens, mooie losse stijl maar toch duidelijk, ook niet even een makkelijke hoek zo en dan toch zo mooi in verhouding. O, en die snuit

Nayomie, (en anderen die misschien wat geïntimideerd raken van de kunstwerken die er langskomen) niet door laten afschrikken hoor, gewoon doorgaan. Geniet er van, bekijk ze om er van te leren en om inspiratie op te doen en dan weer lekker zelf wat maken. Jouw tekening gaat toch ook al aardig de goede kant op. Het oor zou misschien nog iets minder recht kunnen en de lijntjes onder snap ik wel maar het zou misschien mooier zijn om die weg te laten. Maar hond? Nee hoor.

xxCYNNxx O, hij wordt al mooi hoor! Verhoudingen erg goed en er zit duidelijk beweging in. De lijn van het voorbeen dat in de schouder over gaat zou misschien iets minder hard mogen en de hoefjes mogen nog iets anders, maar verder gaat het echt goed.
xGwennn_94 Weer heel wat anders om te zien, maar mooi, die lijnen van de hals.
xTitanic Ga toch even zeggen dat ik het leuke schetsjes vind.
Horsenart95 Ik geloof dat het boven een bepaald niveau niet meer gewaardeerd wordt om je werk als krabbeltje af te doen dus zeg ik maar dat ik dit werk ook erg mooi vind. Och, die snuit ook weer...
(heb geloof ik iets met snuiten)
Voor vandaag, grafietstift op tekenpapier:
De worsteling om een paard uit het papier te trekken

(zie trouwens dat ik de scanner mag afstoffen, sommige streepjes horen er niet bij)