Het gaat momenteel een beetje traag, maar de dingen die nu nog moeten zijn allemaal van die echte priegelklussen, en op een gegeven moment zie ik het dan niet meer (moeie ogen) en dan stop ik maar weer
quera
Geplaatst: 04-10-12 12:13
Ik kan niet wachten om met de olifanten te beginnen duurt helaas nog 1.5 week
Ik heb gister anderhalfuur eraan gezeten als begin en het ziet eruit alsof ik 5 min bezig ben geweest zo langzaam gaat het Ik ga er echt jaren over doen vrees ik.
Ik voeg bij kleuren waar ik op voorhand al zie dat er heel veel van nodig is altijd wat water toe (afhankelijk van hoe de viscositeit is een paar druppels tot een koffielepel vol). Goed mengen en klaar! Kan de verf ook langer mee omdat hij minder snel uitdroogt!
heb er nog een aantal gemaakt toen ik 'klein'was...vind alleen dat er bij de grotere schilderijen erg weinig verf zit...en 1 keer vergeten goed af te sluiten en hij is hard
* gaat weer een keer wat kopen oude liefde komt omhoog haha *
Bij die Schipper dingen hoef je niet te verdunnen hoor. In de gebruiksaanwijzing staat ook niet dat je dat moet doen. Als het goed is heb je voor veelgebruikte kleuren extra verf.
Ik heb dit ook jaren gedaan,maar t resultaat was meestal bedroevend.Ik kan gewoon niet goed mijn handen stilhouden,dus dat priegelen is voor mij niets gedaan.Al blijft t heel erg kriebelen. Zou ik t weer doen dan kies ik niet voor die verf op oliebasis,want ten eerste stinkt die vind ik en hij droogt snel uit.ik vindt die op waterbasis(in ieder geval die je makkelijk van je handen krijgt)veel fijner..