Dit zijn ook de eerste armbanden die ik verkoop. Heb ook geen webshop.
Ik heb het idee dat de mensen dit al te duur vinden?
Verkoop ik misschien beter via een webshop en facebook?
elinebakker
Geplaatst: 13-01-14 21:22
Nee maar wees eerst maar eens blij dat je iets verkoopt. Het blijft en luxeproduct en €15,- is veel geld voor veel mensen, vergis je daar niet in. Als je een paar keer wat kan verkopen en het niet meer hobbymatig is, kan je gaan nadenken over je marge e.d. Maar blijf erbij, hoge prijs verkoopt vooral in het begin niet makkelijk!
ik vind de prijs zelfs te laag. Als je m voor € 15,00 wil verkopen en er zit € 12,00 in dan zit je voor € 3,00 te werken..... da is niet reëel als je echt wilt verkopen.
Ik word regelmatig gevraagd voor open dagen/ verenigingen maar wil het meestal niet. Gaat te veel tijd in zitten om allermaal voorbeelden te maken van de 'haar'sieraden. Verkoop via mijn site loopt gewoon veel beter. Als je goed vindbaar bent op internet dan is dat een voordeel. En ik hoef mijn brood er niet mee te verdienen, dat scheelt.
Heb ook wel eens van die dagen gedaan. Erg leuk om wat meer persoonlijk klantcontact te krijgen, maar er zit veel tijd in zo'n dag en je haalt er maar weinig uit. Denk dat het met de sieraden in opdracht niet veel zin heeft, maar sieraden die je gelijk kan verkopen is natuurlijk stuk makkelijker!
Pfieuw ik word echt niet blij van de goudprijzen, zo jammer!
Dankje Sanne, kzit nu te denken om een sieraad te maken van zn haar maar dat heb ik al. en hij heeft niet zo n dikke staart, duss...
singasong
Geplaatst: 16-01-14 10:20
Kai_Rosa, gefeliciteerd met je verjaardag!! Wat jammer dat je je pony gaat/moet verkopen. Nu weet je nog niet wat je met het haar wilt doen. Laat het een poosje liggen, dan komt het idee vanzelf
Dankjewel singasong. Zometeen ons laatste ritje en de eerste weer sinds de operatie aan mn sleutelbeen. Kheb er zin in! Al voeld het wel een beedje raar.
Is in december 2012 gebeurd maar heb een second opinion aangevraagd in belgie. Het duurt zo lang. En kan eigenlijk niet eens normaal naar school. Zit nu ook alweer twee weken thuis van de pijn.
Wat mij verbaasd is dat ik er met het paardrijden geen last van heb. Alleen super stijve spieren twee uur daarna. Rijd wel met gelzitting op het zadel dus denk dat dat ook wel helpt.
Heb een jaar niet gereden dus voel me net of ik er voor het eerst weer op zit
Ow wat eem heerlijk gevoel he om weer eens heerlijk te paardrijden he! Ik ga dit weekend kijken naar een paar paarden. Heb vandaag weer voor het eerst n uur gefietst dus ik zal morgen ook wel spier pijn hebben,
Net nog wat sieraden afgewerkt. Het grootste nadeel van werken met paardenhaar is dat je zo lang moet wachten tot de lijm droog is... bummer. maar daarna is het wel (bijna) oersterk!