sybje schreef:HorseyDude schreef:http://i202.photobucket.com/albums/aa43 ... C11038.jpg
Hoeveel zouden jullie ervoor geven? (let wel, schilderij is tamelijk aan de forse kant! Telt dat ook mee?)
Ik geef niet snel mijn mening maar sorry ik begrijp niet dat jij je werk nog op bokt durft neer te zetten.
Verdere uitspraken laat ik dan ook maar voor me.
Is dit niet een beetje erg crú? Ieder tekent op zijn/haar eigen manier en idereen mag gewoon kunst plaatsen. De ene is niet zoals de ander, sybje
Dit is gewoon een openbaar forum, weet je wel?
55,-

10,-
Echt een lieve tekening. Ik vind het altijd geweldig hoe jij je tekeningen zo mooi uitwerkt en toch op een soort van gladde manier, heel mooi iig.
whaaa het is alweer zo laat, ik moet weg om te werken, daarna maak ik de rest van de pagina's af
80,- euro
30,- euro
De tekening ziet er op het eerste gezicht erg gaaf uit, maar ik denk dat je een foto gemaakt hebt met flits? Waardoor het contrast aan de onderkant wegvalt en ik hem eigenlijk niet goed kan taxeren.
Ik ben helemaal weg van de tweede tekeningen, die glansplekken zijn zo mooi! Zo hoop ik het zelf ook ooit te kunnen
vind het moeilijk om je werken te taxeren, maar minstens 200,- euro denk ik zo.

Maargoed, dus, verhoudingen en contrast zijn al erg mooi, ik vind bij de bovenste alleen de nek een beetje vlak ogen. €40,-?
€15,- denk ik.