[INFO] Hoeveel is mijn tekening waard? Deel 3.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 21:11

sybje schreef:
HorseyDude schreef:
http://i202.photobucket.com/albums/aa43 ... C11038.jpg
Hoeveel zouden jullie ervoor geven? (let wel, schilderij is tamelijk aan de forse kant! Telt dat ook mee?)

Ik geef niet snel mijn mening maar sorry ik begrijp niet dat jij je werk nog op bokt durft neer te zetten.

Verdere uitspraken laat ik dan ook maar voor me.

Is dit niet een beetje erg crú? Ieder tekent op zijn/haar eigen manier en idereen mag gewoon kunst plaatsen. De ene is niet zoals de ander, sybje :( Dit is gewoon een openbaar forum, weet je wel?
Laatst bijgewerkt door Mireille op 25-07-10 22:43, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: svp geen foto's quoten!

xStephanie

Re: [INFO] Hoeveel is mijn tekening waard? Deel 3.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 21:16

Erg vervelend zulke reacties..

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 21:33

oke mijn excuses er voor dan, misschien ff temmen.

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 21:47

Sybje: fijn dat je je excuses hebt aangeboden, vond je reactie ook niet echt respectvol tegenover HD.

koetje: erg mooi, alleen de overgangen van wit naar bruin mogen wel wat vloeiender :j 55,-
casperzot: je gaat lekker vooruit! de spieren zitten niet echt op de juiste plek en het oog oogt wat
raar maar ik vind het toch wel 20,-

koetje10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 22:13

Bitje: bedoel je vloeiender in de zin van minder ravelig, of vloeiender als in minder abrupt? ;)

en Sybje: jammer van die reactie... iedereen heeft zijn eigen stijl, dat moet je waarderen lijkt mij. :n :n

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 22:15

minder aprubt, dus dat de kleuren zich een beetje mengen :j

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 22:42

Moderatoropmerking:
Sybje; iedereen op Bokt heeft het recht zijn/haar werk te plaatsen. Zo ook HorseyDude. Misschien vind jij zijn schilderijtjes niet mooi, maar er zijn er ook genoeg die zijn aparte manier van tekenen en schilderen juist erg waarderen. Kunst is onderhevig aan (onderandere) smaak. En dat is voor iedereen anders.

Je kunt de werken die je niet aanstaan negeren, of ze toch maar taxeren met een bedrag waarvan jij denkt dat het past bij het werk. Dat is tegen over iedereen het meest eerlijk en houdt dit topic vooral ook gezellig. Want daar gaat het toch ook om he! :)

koetje10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 22:47

Bitje: oke, ik snap wat je bedoeld. Het toeval wil alleen dat deze gave bonte zulke recht 'afgesneden' aftekeningen had ;) vandaar de abrupte overgangen. :)

xxPatriciaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 23:07

@Wendy15: aardige poging, maar nog niet 'af' genoeg. Toont nog wel wat te makkelijk; 12,50,-
@AstridKlomp: eerste tekening zal veel werk geweest zijn, leuk plaatje, prettig om naar te kijken. Omdat er meerdere onderwerpen op staan en in kleur is: 170. Tweede tekening 150. Mis nog net de 'echtheid', glans komt wat te hard naar voren, maar in het algeheel wel een leuke tekening! Je hebt het duidelijk al beter begrepen.
@frgheaven: nog goed oefenen. Voor nu zou ik er niets voor geven. 0,-
@saskiakefie: zelfde als hierboven, hoewel je al wel iets verder bent in je kunsten. 1,-
@Horeydude: te weinig samenhang en ook nog wat meer oefenen.
@Casperzot: goed op weg, nog wat meer spelen met schaduwen, technieken enz. 15,-
@koetje10: qua vorm al redelijk netjes, alleen teveel 2D (mss. met opzet gedaan??). 20,-

Is het eigenlijk bij de taxaties de bedoeling dat je ook oog hebt voor de materiaalkosten of gaat het puur om de algemene indruk?

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 23:08

koetje10 schreef:
Bitje: oke, ik snap wat je bedoeld. Het toeval wil alleen dat deze gave bonte zulke recht 'afgesneden' aftekeningen had ;) vandaar de abrupte overgangen. :)

dat snap ik, alleen door een bepaalde manier van schilderen kan het wel vloeiender over komen :j
Ik weet echter niet hoe je het moet uitleggen, ik zelf ben dr ook geen ster in :D

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 23:09

xxPatriciaxx schreef:
Is het eigenlijk bij de taxaties de bedoeling dat je ook oog hebt voor de materiaalkosten of gaat het puur om de algemene indruk?

naar mijn idee voor het laatste :j

koetje10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 09:07

_Bitje_ schreef:
koetje10 schreef:

dat snap ik, alleen door een bepaalde manier van schilderen kan het wel vloeiender over komen :j
Ik weet echter niet hoe je het moet uitleggen, ik zelf ben dr ook geen ster in :D

ik snap je wel hoor ;) oefening baart kunst zeggen ze dan geloof ik ;)

Nevony

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 12:15

Pagina 10

Heathfield: Het papier schijnt erg door de tekening heen en ik vind de personen ook nog niet goed genoeg lijken, maar het begin is er iig.
Koetje10: Opzich vind ik je tekening al wel mooi, de verhoudingen zijn redelijk, qua schaduwen klopt het ook wel, alleen het is een beetje een saaie plaat om naar te kijken. Ik denk dat dat komt door het vele bruin en weinig echt donker/licht verschillen.
:$ 10,-
xKimmx: Wat een leuke tekening. Alleen krijg ik bij deze het idee dat het een soort van voorstudie is, die even is ingekleurd om de donkere en lichte plekken aan te geven, als je hem wat verder uitgewerkt had zou het een gaaf werkje zijn denk ik.
:$ 10,-
Fnanne: Oh die eerste is zo'n geweldig moment :+: Echt een lieve tekening. Ik vind het altijd geweldig hoe jij je tekeningen zo mooi uitwerkt en toch op een soort van gladde manier, heel mooi iig.
:$ Voor beide zeker wel 100,-
Lalunamyo: Ik ben altijd onder de indruk van de bijzondere werkjes die jij maakt. Ik moet eerlijk zeggen dat ik dit een van je mindere vindt. Er zit wat weinig diepte in de achtergrond, waardoor de verhoudingen een beetje zoek lijken.
:$ 70,-
Wuis: Knap hoor, het ziet eruit als een mens en het lijkt ook nog!! Vind ik knap voor een eerste keer. Ik vind wel dat er weinig diepte in zit, doordat je weinig donker en licht verschillen gebruikt, behalve de witte highlights dan. Maar goed dat is ook een beetje zeuren, want hij is erg mooi!
:$ 60,-
_San87_: Ik vind de bijzondere uitsnede echt prachtig, dat maakt de tekening interessant om naar te kijken.
:$ 100,-
Babe: Weer zo'n bijzonder perfect werkje, ziet er mooi en zacht uit.
:$ 100,-

:oo whaaa het is alweer zo laat, ik moet weg om te werken, daarna maak ik de rest van de pagina's af :D

Nevony

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 17:36

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah druk ik 'm per ongeluk weg, :( :( altijd hetzelfde!
Even een snelle herhaling van wat ik net getypt had >.<
Pagina 11

Mariskalove: Ik vind je tekening nog niets waard. De tekening heeft weinig contrast, ik bedoel daarmee dat er weinig kleurverschillen licht/donker inzitten, alles is een beetje dezelfde kleur grijs. Je moet durven om de schaduwen ook echt donker te maken en de highlights ook echt licht te laten. Je kunt bijv. ipv je HB potlood eens een 6B potlood pakken, gewoon om even te proberen hoe dat er dan uitziet. Ik zeg niet dat het moet, maar het is altijd leuk om verschillende dingen te proberen!
Fnanne: Ontzettend mooi los en speels schilderij! Ik vind alleen het hok op de achtergrond niet zo bij het geheel passen, omdat dat vrij statisch is en de rest van de tekening aangegeven wordt door losse lijnen. 200,- euro
Horseydude: Ik heb er respect voor hoe je die beestjes steeds verzint, ik kan niet uit mn hoofd tekenen, toch zou ik er geen geld voor uitgeven, misschien moet je een strip maken oid, daar vind ik ze wel op lijken.
Koetje10: Eigenlijk heb ik hetzelfde commentaar als bij je tekening op bladzijde 10.
Annemijn123: Wat een lieve leuke tekeningetjes, als je ze inkleurt kunnen ze zo in een paardentijdschrift!
_Mariskaa: Ik vind je tekening nog niets waard, hij mist aan diepte en contrast en daardoor aan uitstraling, maar qua gelijking zie ik er wel MJ in :j .
Lauste: Beide tekeningen vind ik nog niets waard. Bij bijvoorbeeld het paardje heb je weinig schaduwen ed. gekregen, waardoor het een platte tekening wordt. Bij de tweede tekening is dat al wat beter, maar het haar bijv. is nog erg plat. Je kunt eens op http://www.deviantart.com kijken, daar staan heel veel tutorials op die je kunnen helpen bij het maken van haar, of huid bijvoorbeeld.
Thoraklover: Ik vind je tekening nog geen geld waard, er zitten weinig details in en ook het contrast mag wel een eindje omhoog, de verhoudingen vind ik wel goed, dus nog even verder oefenen :)
Wuis: Mooi! Vooral de voorpluk vind ik mooi. In het paard zelf vind ik het jammer dat sommige stukken paard een beetje neigen naar de achtergrond kleur, daardoor kijkt het voor mij een beetje raar, maar dat kan ook best aan mij liggen :P 80,- euro

Pagina 12
Drafbalk: Qua vachtstructuur ben je hartstikke goed op weg. Je zou wel wat meer details aan mogen brengen. 10,- euro
koetje10: Deze vind ik echt al een stuk beter dan je vorige tekeningen. Leuk interessant plaatje, ook andere kleuren dan bruin. Leuk! 30,- euro
Xyris: Wat een mooie felle kleuren, ik houd alleen niet zo erg van vlinders in deze setting :o 30,- euro
Wuis: Deze vind ik een stuk minder dan je voorgaande, net of de kleuren niet helder zijn. De kleuren lijken een beetje 'viezig'. 30,- euro

Pagina 13
Wendy15: Ik vind dit een mooi bloempje, wat een gepriegel moet dat zijn geweest in het hartje :oo . Wel denk ik dat het mooier geweest zou zijn als je bij de voorste uhm.. blaadjes wat schaduw geschilderd had, zodat het wat duidelijker wordt dat je er echt inkijkt. 40,- euro
Horseydude: Ik vind deze wel leuk, alleen wat slordig ingeschilderd 25,- euro
Milan_lover: Leuk idee zo met dat witte paard en de donkere achtergrond, maar het paard vind ik nog te leeg en het geheel is slordig ingekleurd. Het zou je tekening ten goede komen als je meer contrast zou gebruiken en schaduwen zou tekenen.
[b]Kurida1:
Deze tekening vind ik nog niets waard, de verhoudingen kloppen niet goed (Neus te groot, nek te dun) en het inkleuren is slordig.

Pagina 14
_bitje_: Hij lijkt misschien niet helemaal op Taylor Lautner, maar ik vind dat je een prettige tekenstijl hebt. Ziet er een beetje snel uit, maar toch lekker veel contrast en details waar nodig. 30,- euro
Soeboenoe: Ik vind je tekening nog wat leeg, het straalt niets uit. 15,- euro
Lalunamyo: Wouw dit vind ik zo'n leuk gaaf schilderij :D Echt onwijs bijzonder! zeker wel 200,- euro
Horsiegek: Tot het einde van zijn bles vind ik het hoofd echt geweldig!! De neus vind ik echter wat te plat en ook de nek vind ik niet zo perfect als dat hoofd. Al met al vind ik het wel onwijs knap! 60,- euro
xDonja: Gave houding zeg! Er zitten wel weinig details in de tekening daarom: 15,- euro
Horseydude: Ik vind deze niets waard, hij is flets, door de schetslijnen.
AAASCHAA: Heb ik nu alle A's? :+ De tekening ziet er op het eerste gezicht erg gaaf uit, maar ik denk dat je een foto gemaakt hebt met flits? Waardoor het contrast aan de onderkant wegvalt en ik hem eigenlijk niet goed kan taxeren.

Pagina 15
Wendy15: Dit schilderijtje vind ik een beetje saai en contrast- en diepteloos, de overloop in de achtergrond vind ik wel weer heel mooi.
25,- euro
Astridklomp: :wow: Ik ben helemaal weg van de tweede tekeningen, die glansplekken zijn zo mooi! Zo hoop ik het zelf ook ooit te kunnen :)) vind het moeilijk om je werken te taxeren, maar minstens 200,- euro denk ik zo.
Saskiakefie: 15,- euro, je tekening is nog veel te plat en bevat weinig details, probeer te experimenteren met het gebruik van verschillende kleuren!
Horseydude: Dit vind ik een van je leukere! 30,- euro
Casperzot: Mooi, 30,- euro
Koetje10: Jij gaat snel zeg! Weer een mooi werk, maar het is nog steeds wat plat, gebruik meerdere kleuren voor schaduwen ed. Dan heb je niet van die eentonig ingekleure vlakken en wordt je schilderij veel beter/interessanter. Leuk is ook om bijv. te mengen op het doek.

Jeej klaar :)

oh, wacht, mijn eigen tekening nog :D

Afbeelding
Mentor
Grafietpotlood
A3

Contrast is op deze foto helaas minder dan in het echt klik hier voor een andere foto.

en deze:

Afbeelding
Isn't he the sweetest?
Coloursoft
Formaat is tussen A4 en A3 in

Ondertussen ziet deze tekening er iets anders uit, maar hij zit nu in een lijst dus ajb deze foto taxeren :)
Alvast bedankt

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 21:33

Mireille schreef:
Sybje; iedereen op Bokt heeft het recht zijn/haar werk te plaatsen. Zo ook HorseyDude. Misschien vind jij zijn schilderijtjes niet mooi, maar er zijn er ook genoeg die zijn aparte manier van tekenen en schilderen juist erg waarderen. Kunst is onderhevig aan (onderandere) smaak. En dat is voor iedereen anders.

Je kunt de werken die je niet aanstaan negeren, of ze toch maar taxeren met een bedrag waarvan jij denkt dat het past bij het werk. Dat is tegen over iedereen het meest eerlijk en houdt dit topic vooral ook gezellig. Want daar gaat het toch ook om he! :)

Mee eens, mijn excuses nogmaals.

kurida1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 11:38

oke weer even taxeren :
@saskiakefie ik vind het hoofd heel mooi alleen lijkt het lichaam mij niet te kloppen €10.-
@HorseyDude heel leuk vooral die maan €40.-
@casperzot leuk alleen lijkt het oog niet te kloppen ik ik vind de schaduwen hard ogen €20.-
@koetje10 heel leuk vooral met aqryl ik zou hem zo ophangen €50.-
@nevony de eerste €35 en de tweede €20

en nu een tekening van mij met potlood H2 H HB B en B2 op A4
denk 6 uur aan gewerkt
Afbeelding

Colorado

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 15:19

Ik taxeer met wat ik er voor over zou hebben, het is sowieso heel erg op meningen gebaseerd natuurlijk, maar het kan dus zijn dat iemand anders er 3x zoveel of 3x zo weinig voor zou geven.

Vanaf Blz 14:
_Bitje_: Ik vind je manier van tekenen erg fijn, er missen hier en daar wel wat schaduwen en Taylor Lautner zou ik er niet zo in herkennen, ik denk dat je iets meer tijd aan de verhoudingen van zijn gezicht had moeten besteden, de neus klopt niet helemaal en zijn ogen ook niet. Wel een fijne tekening. €25,-
Soeboenoe: Ik ben niet zo van de doezelaars, heb het idee dat je die voor heel je tekening hebt gebruikt, maar je creëert zo wel een eigen stijl. De verhoudingen kloppen niet helemaal, maar wel apart. €15,-
lalunamyo: Ik kan alleen de 2e foto zien? Dus daarom taxeer ik ook alleen die. Ik vind het érg gaaf en apart. Ik denk dat je hier alles voor kan vragen wat je wilt, aangezien het echt van jou is en je niet iets maakt wat met jou nog 1000 anderen doen. Ik zet er dan ook geen prijs bij, het is hier echt maar net wat de 'gek' ervoor wilt geven, zoals dat spreekwoord zo leuk luidt :D Supergaaf!
Horsiegek: Mooi gebruik van kleuren! Ik denk zo'n €80,-? Moeilijk!
xDonja: Ik vind hem leuk, zou hem zelf niet aan mijn muur hangen denk ik, maar wel mooi gedaan al. €15,-
HorseyDude: Ik vind jouw tekeningen altijd erg apart, had zelf niet voor de manier kiezen die je voor de manen hebt gebruikt, nu is het een soort strip en een begin van reëel tekenen door elkaar. Past er niet helemaal bij vind ik. Ik zou jouw tekeningen trouwens graag eens met wat meer contrast zien, heb het idee dat je altijd maar met 1 hardheid tekent. Voor nu €20,-
_AAASCHAAA_: (wow, jouw naam moest ik even kopiëren) Echt Johnny Depp, hier Jack Sparrow dan haha, maar erg goed gedaan! Ik heb het idee dat er meer contrast in zit dan deze foto laat zien? Zonde. Ik zou er denk ik zo'n €35,- voor over hebben als er echt meer contrast in zit dan op deze foto, anders niet meer dan €25,-/€30,-.
Wendy15: Ik vind hem erg veilig en eerlijk gezegd een beetje saai, het springt niet van het doek af en ik blijf er niet lang naar kijken. Wel mooi, maar te veilig en te netjes. €20,-
Astridklomp: Ik heb echt geeen idee wat je hiervoor zou kunnen vragen, ook alles, denk ik. Erg gaaf en echt súper materiaal gebruik, als ik dat toch ooit eens door krijg :o Ik Zit even hard te denken, en denk dat je sowieso aan boven de €200,- of €300,- moet denken! En dat valt dus eigenlijk ook onder hetzelfde als wat ik tegen lalunamyo heb gezegd.
frgheaven: Voor beiden zou ik nog niks geven, ik denk dat het al veel beter kan worden als je er meer tijd in steekt en beter naar de foto's kijkt die je natekend, of als je niet natekend, foto's van paarden in het algemeen.
saskiakefie: Ik zou met dit materiaal met grotere formaten gaan werken, pastel is moeilijk op zo'n klein oppervlak. Vind wel dat je het netjes hebt gedaan. €25,-
HorseyDude: Dit vind ik al een stuk sprekender dan die op de vorige pagina. Ik denk trouwens dat je beter ergens anders(op een speciaal kunstforum) kunt laten taxeren, de meesten hier zijn niet echt met jouw stijl bezig en daar zitten meer verschillende mensen. €25,-?
Casperzot: Ik vind het oog niet echt bij de rest van de tekening passen, een beetje verschrikt ofzo. En de nek klopt niet, zoveel spieren heeft een paard niet :P €25,-
Koetje10: Een beetje veilig kleurgebruik, dat maakt het een beetje dood, gooi er hier en daar wat primaire kleuren doorheen, wit is geen wit en bruin is geen bruin. Verhoudingen enz zijn wel mooi, daarom vind ik het een beetje zone. Zit nu te denken aan €30,-/€35,-
Nevony: Veer, het is moeilijk om bij jou te taxeren :') Maargoed, dus, verhoudingen en contrast zijn al erg mooi, ik vind bij de bovenste alleen de nek een beetje vlak ogen. €40,-?
Mooi kleurgebruik, alleen zou ik bij de highlights op gul iets minder geel gebruikt hebben of in ieder geval een kleur die meer richting wit gaat en bij de schaduwen in je gezicht kan je er denk ik nog wat meer kleur doorheen gooien, blauw en rood zou ik doen. €35,-
kurida1: Ik vind hem nog een beetje plat, er zou wat meer contrast doorheen kunnen. Het kinderhandje vind ik ook een beetje dik, maargoed, volgens mij hebben baby's dat ook wel, dus dat zal ook wel wat aan mij liggen. De verhoudingen kloppen niet helemaal, maar je bent al goed op weg, handen zijn echt k*t om te tekenen, als ik dat zo mag zeggen := €15,- denk ik.

En dan mijn tekening:
Afbeelding
100%: http://i694.photobucket.com/albums/vv30 ... 5112-2.jpg

kurida1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 16:43

@colorado had van mij iets meer detai bij het neusje gemogen
€25.-

edit: zie net dat het oogje links van de kant van de kijken op de verkeerde plek zit te laag denk ik

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 16:55

Taxaties:

Colorado: €70,- op zijn minst, leuk paard... foutje van dat ook kijk ik maar overheen (ben in een aardige bui, haha!)

Kurida1: € 25,- (ikzelf kan écht geen handen tekenen, jaloersheid troef dus....)

Nevony: (paard boven) € 50,-! Waaauw! (paard beneden) € 40,-... mooi hoor!

Nou de mijne (en já, hij is echt áf hoor :D)

Afbeelding

Colorado

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 17:05

Paard zie je schuin van voren, dat oog klopt dus, het zichtbare oog klopt juist niet, haha.
Bedankt allebei trouwens! :D

kurida1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 17:16

@horseydude €50.- ik vind hem echt super je leukste tot nu toe
(en ja ik heb niks te doen :+ )

Leonyr

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 17:53

kurida1 schreef:
@horseydude €50.- ik vind hem echt super je leukste tot nu toe
(en ja ik heb niks te doen :+ )

Ga ik in mee, zeker als je hem nog een kleurtje geeft. :)

kurida1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-10 16:02

ik heb er nog een gemaakt: :Y)
Afbeelding
edit: op A4 met H3, H, HB en B3 gewoon grijs potlood

koetje10

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-10 18:51

Dit keer gelukkig niet pagina's om bij te taxeren, dus wat minder lang werk :) Ik kan bij verschillende werkjes niet helemaal onder woorden brengen wat ik ervan vindt, wat me nou precies stoort etc... sorry daarvoor! ;)

Nevony: eerste: het is een haflinger geloof ik he? dat stond toch in je topic? dat haalt ik niet uit, eerder een shetlander ;) Het oog vind ik wat raar, een beetje dood. Ik weet niet precies wat er mee is... Maar verder wel leuk! €25
tweede: Het wit van de bles is wel echt heel erg wit, maar dat heeft ook wel weer wat. Het oog lijkt een beetje klein. De kleuren zijn wel erg gaaf! €40
Kurida1: niet zo bijzonder eigenlijk. Vind het plaatje op zich altijd wel mooi, maar het contrast ontbreekt en het oogt wat saai. sorry! €5
Colorado: ik weet niet. Er is iets, wat me stoort, maar wat precies.... geen idee :+ ben d'r in ieder geval niet echt weg van, al ben ik sowieso niet zo'n digi fan ;) €15
HD: leukje! €25
Kurida1: op zich een leuke tekening, maar er ontbreekt wat contrast. De ogen vind ik niet zo mooi. €5

En dan weer een van mij: mijn eerste kat ooit :) ik moet zeggen dat ik er zelf wel aardig tevreden over ben :D ben benieuwd wat jullie m waard vinden! hij is wel op a4 papier, maar niet bladvullend. heb m in een kader getekend, die is ongeveer 20 bij 22 cm. Met acrylverf, ongeveer 8 uur werk.
Afbeelding
en ingezoomd op z'n koppie:
Afbeelding

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-10 20:36

Dat je eerste poes? Yeah right! :D (grappie!)

Ik vindt 'm BIJZONDER geslaagd! Ik zou er € 25,- voor geven. Meer poezels graag! :D