Oh sorry ik vind het net echt lijken. Komt dan denk door de achtergrond die je gebruikt heb.
_l_amanda_l_
Geplaatst: 06-04-10 00:38
nee, dat wist ik wel haha, ik bedoelde meer dat, dat je het "acryl" niet alleen voor de achtergrond hebt gebruikt, maar ook over het paard heen? Kan natuurlijk door het uploaden komen, maar het leek me zo pixelig (ieder zn ding he, t'is geen kritiek )
koetje10
Geplaatst: 09-04-10 10:49
Ik heb een poging gedaan Vanquish na te tekenen! de foto staat op pagina 9 volgens mij, in het aanvraag topic. De gelijkenis had imo beter gekund, vooral de oogopslag.
_Bitje_
Geplaatst: 16-04-10 23:45
voor noliita, hij is niet helemaal perfect, maar hij was ook binnen notime klaar
Elanor
Geplaatst: 17-04-10 19:45
Leuk Bitje, wat voor een materiaal is het?
Fjord Aart van Greenrider:
lovelanga
Geplaatst: 18-04-10 15:33
leuk elanor alleen klopt het linkerachterbeen volgens mij niet helemaal aan de onderkant.
Wow hij is gaaf! Wou er ook aan beginnen, vind het een mooie foto. Maar ik vind de schaduw toch iets té zwart. Ook de neus. Maar kan ook daan de foto liggen.
Oeh hij is gaaf! Alleen , vind ik de manen niet zo mooi, veel te dik! Ik zou ze wat dunner doen. En bij het hoofd lijkt het door die donkere schaduwen(?) net of er een keultje in het hoofd zit.. Ik zou dat ook beetje aanpassen. Voor de rest zijn die benen en hoeven onwijs knap gedaan!
xkimmx
Geplaatst: 27-04-10 09:46
king1234 schreef:
ik heb er ook weer eentje nu eindelijk het oog goed
Ik vind hem wel goed gelukt, alleen vind ik het jammer dat je grijs en bruin hebt gebruikt. Zelf zou ik of alleen grijs, en dan daarmee alle highlights en schaduwen mee uitwerken, of met bruin tekenpotlood/pastel/pastelpotloden heel het paard doen en ook de schaduwen. Is dit met gewoon kleurpotlood gedaan? Oog is wel goed, alleen boven het oog heeft een paard ook een kuiltje zitten en het gaat verder dan alleen het hoog en de oogleden. De schaduwen eromheen zijn ook belangrijk! Probeer eens goed naar de foto te kijken en te kijken wat voor schaduwen daar zitten! Wat ook handig is, is om met een programma, photofiltre (makkelijk & snel gratis te downloaden via google) bijvoorbeeld het contrast een stuk omhoog te gooien. Dan komen de schaduwen meer omhoog. Succes!
Oke, dacht ik al. Ik vind persoonlijk kleurpotloden niet fijn en niet zo mooi, dus als je vaker tekent, (wat ik je wel aanraad omdat je het zeker wel in je vingers hebt!) zou ik wel gewoon een doosje met B potloden kopen, heb er ook een gekocht voor maar €2,-(HB,2B,4B,6B,7B,8B) bij een goedkoop winkeltje. Denk dat ze het bij de Action ook wel hebben.
oke dat ga ik doen. heb ook wel een boek over tekenen maar dat gaat met rondjes en vierkantjes als ik dat doe dan mislukken ze allemaal, zo gaan ze goed