voor grote werkjes gebruik ik geen strijkfolie maar ander folie van de action. Ik wist eerst niet of het tegen de hitte kon maar dacht ik probeer het gewoon ff en het kan dus dat is opzich wel handig
Dan ben ik wel benieuwd welke want folie heb ik daar niet gezien. :
xemmaxx
Geplaatst: 31-03-14 21:46
noorhermans1 schreef:
Dan ben ik wel benieuwd welke want folie heb ik daar niet gezien. :
het is eigenlijk voor boeken enzo het heet: transprant kaftfolie zelfklevend dat staat op de verpakking, het ligt bij de lijm enzo ... t is een hele rol
Ik heb even een vraagje ik ben een naam op een gladde kaft aan het hotfixen maar de steentjes verschuiven als ik de aplicator erop zet hoe kan ik dat voorkomen
xemmaxx
Geplaatst: 01-04-14 14:42
Anke98 schreef:
Ik heb even een vraagje ik ben een naam op een gladde kaft aan het hotfixen maar de steentjes verschuiven als ik de aplicator erop zet hoe kan ik dat voorkomen
ja misschien strijken dan kan je in 1 keer goed erop zetten...
Inderdaad de strijkbout er met bakpapier 1 minuut op gehouden
jolandje
Geplaatst: 06-04-14 16:11
even hulpvraagje , ik was een tekstje aan het maken, maar hoe spiegel ik dat nou ook weer? in photoshop? ik had het een keer gedaan, maar weet niet mee hoe ik dat gedaan heb
Echt weer een actie voor mij. Heb ik het verkeerde formaat steentjes besteld Niet handig,maar ook niet het einde. Ben nu alleen iets langer bezig. Word weer een groot project.Foto's volgen.
jolandje
Geplaatst: 07-04-14 14:00
ik heb ook verkeerde kleur bestel, maar eigen fout, daar maak ik wel wat anders van haha, moet nu wel weer ander kleurtje zoeken
Regendans
Geplaatst: 07-04-14 14:27
Lous schreef:
Echt weer een actie voor mij. Heb ik het verkeerde formaat steentjes besteld Niet handig,maar ook niet het einde. Ben nu alleen iets langer bezig. Word weer een groot project.Foto's volgen.
Dan moet ik ze weer terugsturen en wachten op nieuwe,geen zin in.
Dus ik doe het maar gewoon met deze
Regendans
Geplaatst: 09-04-14 08:14
Ik kreeg net een uitnodiging op facebook voor een hotfix evenement in oss, misschien wonen er meer mensen in Brabant? Het is voor mij 5 minuten rijden, dua ik ga!
Ik woon wel in Brabant,maar Oss is voor mij minimaal een uur rijden met de auto. Dus ik pass ook helaas.
wups81
Geplaatst: 09-04-14 10:50
is maar heel klein hoor ik sta dit weekend in arnhem is 3 x zo groot en daarbij wilde ik eerder ook gaan staan maar vond een mail van 2 jaar terug had al eerder op een beurs van hun gestaan toen brak er ruzie uit onder organisatie en bezoekers nog denk 20 over de hele dag totaal een vette drama dus ga er niet staan ik pak de betere beurzen wel.
xemmaxx
Geplaatst: 09-04-14 17:07
ik wil deze gebruiken:
maar het blijft niet zitten, zit er geen lijm onder of doe ik het verkeerd?plz tips