Misty12 schreef:Wat een leuk topic! Toen mijn kinderen nog klein waren heb ik heel veel kleding zelf gemaakt: tuinbroeken, lange en korte broeken, sweaters, jurkjes, en nog veel meer. Toen ze groter werden ( vanaf een jaar of 15/16) werd dat minder. Dan kochten zelf hun kleding. Ook voor andere kleding gemaakt. Een vriendin kreeg een tweeling, 2 meisjes. Dus dan maakte ik 2 dezelfde jurkjes maar dan in andere stof. Gordijnen genaaid. Kussen hoezen. Ik weet het allemaal niet meer.
Sinds 2 jaar loopt er een kleinzoon rond en ik ben weer helemaal blij. Ik heb voor hem al verschillende broekjes, shirtjes, truien, pyjama's gemaakt. Ik weet sinds vorig jaar van het bestaan van de 1 euro dag bij Megastoffen. Daar word je wel heel hebberig van. Voorlopig heb ik even niks in de planning staan. De voorraad stofjes moet even aangevuld worden.
Het leukste vind ik wel dat beide dochters deze hobby ook hebben opgepakt en ze maken beide fantatische dingen.
Euro dag. I love eurodag

Afgelopen eurodag was ivm de warmte vanaf 07.00, ben die dag echt goed geslaagd!