Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eleionomae schreef:Oh heel tof met die kleuren! Maar de flowers moeten ook niet helemaal dicht toch? Ik start met de magic ring, die kun je daarna goed strak sluiten en met een knoopje sluitend houden en daarna is het echt appeltje eitje
Belsje schreef:Eleionomae schreef:Oh heel tof met die kleuren! Maar de flowers moeten ook niet helemaal dicht toch? Ik start met de magic ring, die kun je daarna goed strak sluiten en met een knoopje sluitend houden en daarna is het echt appeltje eitje
De ring krijg ik wel dicht, maar tussen mijn stokjes lijkt precies altijd zoveel ruimte te zitten. Misschien moet ik er eens een paar in elkaar zetten en volstoppen, wie weet beeld ik me die gaten in. Dat is gewoon natuurlijk een "lossere" stuctuur. Dan ga ik me helemaal suf voelen gezien ik er al tien uitgetrokken heb ofzo ....
Ssmarty schreef:Heel mooi die dekens! Mijn deken ligt al weer een tijdje stil.
Maar ik ben wel met andere projectjes verder gegaan. (Eindelijk) de giraffe in elkaar gezet en daarna een leuk olifantje gemaakt. Mijn letterbak is bovendien nu helemaal gevuld.
[ [url=m/kDmPjp.jpg]Afbeelding[/url] ]
Close-up van de giraffe
[ [url=m/1YbUgL.jpg]Afbeelding[/url] ]
En het olifantje
[ [url=m/axek7B.jpg]Afbeelding[/url] ]
Als jullie nog een leuk patroon weten van een dier/poppetje hoor ik het graag.
Shiloh schreef:Ssmarty schreef:Heel mooi die dekens! Mijn deken ligt al weer een tijdje stil.
Maar ik ben wel met andere projectjes verder gegaan. (Eindelijk) de giraffe in elkaar gezet en daarna een leuk olifantje gemaakt. Mijn letterbak is bovendien nu helemaal gevuld.
[ [url=m/kDmPjp.jpg]Afbeelding[/url] ]
Close-up van de giraffe
[ [url=m/1YbUgL.jpg]Afbeelding[/url] ]
En het olifantje
[ [url=m/axek7B.jpg]Afbeelding[/url] ]
Als jullie nog een leuk patroon weten van een dier/poppetje hoor ik het graag.
Oooh! Wat zijn die leuk! Waar heb je daarvoor het patroon vandaan?