is er misschien iemand die voor mijn vriendin een tekening zou willen maken van 3 fotos naar 1 tekening? prijs maximaal 50 euro. zou mij super geholpen zijn.
ik heb weer een paar mooie binnen gekregen vandaag
Islien
Geplaatst: 06-08-14 11:13
Iemand die het leuk vind deze 30 jarige haflingerruin te tekenen.. meer fotos op aanvraag.. van alles is wel een foto
graag even pbtje als je wil tekenen!
Lisette1987
Geplaatst: 06-08-14 14:16
ik heb hier wat plaatjes van mijn kleine meisje, voor als iemand het leuk vind om een veulentje te tekenen, foto's heb ik zelf gemaakt, en heb ze ook in groot formaat
Foto's heb ik zelf gemaakt en zijn ook in groot formaat te krijgen Laat me in PB weten of je gaat tekenen en laat het me volgen, ik ben best bereid te kopen! Deze foto zou ik graag getekend willen zien in bijvoorbeeld lang gras
Zou iemand een van deze foto's voor me willen tekenen? Het zijn geen geweldige foto's maar ze betekenen veel voor me aangezien deze pony misschien naar de slacht gaat (manegepony en ze kan volgens de DA waarschijnlijk nooit meer de lessen in. Ik heb haar een jaar gekend en in dat jaar hebben we zoveel meegemaakt dat ik niet meer zo der haar kan)
Iemand die zich geroepen voelt Vivaldi na te tekenen?
Als deze zonder mij zou kunnen? Als de tekening heel mooi is ben ik best bereid de tekening over te kopen! Het zijn stills uit een filmpje dus veel betere kwaliteit heb ik niet... Maar door het verkleinen zijn ze natuurlijk nog lelijker geworden, via PB kunnen ze ook met een groter formaat, ik zou het heel leuk vinden als iemand het wil proberen en mij ook miss een pb wil sturen In mijn topic staan er meer [JITP] You're My Hero! Vivaldi weer aan de slag!
Omdat het niet om een paard gaat maar om een hond wordt het denk ik wat offtopic? Mijn liefste hondje, een dalmatier wordt binnenkort in geslapen. Als herinnering heb ik een fotoshoot van haar laten doen en prachtige foto's binnen gekregen. Diverse 'hoofdfoto's' maar ook actie foto's. Nu is een dalmatier waarschijnlijk pittiger na te tekenen dankzij de stipjes? Als iemand de uitdaging aan wil gaan zou ik dat vreselijk tof vinden! Voor de foto's mag gepb't worden.
@Judith_ ahh dat is een minder leuk verhaal. Alvast veel sterkte. Voor honden en andere niet-paarden is er dit topic [UK] [CENTRAAL] Aanvraag en resultaat topic tekenen *Overig* Dan weet je ook zeker dat je direct mensen aanspreekt die bewust ook andere dieren dan paarden tekenen
elinesikko
Geplaatst: 19-08-14 20:44
iemand die zin heeft om mijn knappe pony's na te tekenen als je begint, lijkt het me heel leuk om de verschillende fases te volgen
indien ik hem heel mooi vind ben ik bereid hem te kopen (mits niet te duur)
Ik teken wel eens wat in mijn agenda als ik mij verveel, hebben mensen er problemen mee dat ik gewoon af en toe een foto uit het aanvraag topic pak en in mijn agenda nateken?
Aan als model De uitdaging is om haar be de 1e foto net zo schattig als op de foto te laten kijken en bij de 2e net zo trots als ze kijkt! ik zelf heb het liefst de 1e foto
Ik zal er erg dankbaar voor zijn! Voor meer foto's pb'en