Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
jolandje schreef:even vraagje: ik wil dus mijn logo op ongeveer A4 format op een showdekentje maken voor mijn hengstje, maar dat kan ik nooit allemaal in1x doen, zal in gedeelten moeten, ik heb van dat plakfolie gekocht al, maar als ik een stukje heb gedaan en ik wil hem dan laten liggen , hoe moet ik dat dan doen? kan ik hem dan nog opbergen, hoe doen jullie dat?
jolandje schreef:even vraagje: ik wil dus mijn logo op ongeveer A4 format op een showdekentje maken voor mijn hengstje, maar dat kan ik nooit allemaal in1x doen, zal in gedeelten moeten, ik heb van dat plakfolie gekocht al, maar als ik een stukje heb gedaan en ik wil hem dan laten liggen , hoe moet ik dat dan doen? kan ik hem dan nog opbergen, hoe doen jullie dat?
xemmaxx schreef:net spullen besteld bij hotfixonline
dit heb ik besteld:
zilver
blauw
en sterretjes
verder ook een opbergwieltje erbij en een apparaatheeft iemand een idee hoe lang het gaat duren voor ik de spullen in huis heb?
noorhermans1 schreef:jolandje schreef:even vraagje: ik wil dus mijn logo op ongeveer A4 format op een showdekentje maken voor mijn hengstje, maar dat kan ik nooit allemaal in1x doen, zal in gedeelten moeten, ik heb van dat plakfolie gekocht al, maar als ik een stukje heb gedaan en ik wil hem dan laten liggen , hoe moet ik dat dan doen? kan ik hem dan nog opbergen, hoe doen jullie dat?
het witte velletje met de bobbeltjes kant op de plakkant van de folie weer terug leggen en goed opbergenxemmaxx schreef:net spullen besteld bij hotfixonline
dit heb ik besteld:
zilver
blauw
en sterretjes
verder ook een opbergwieltje erbij en een apparaatheeft iemand een idee hoe lang het gaat duren voor ik de spullen in huis heb?
donderdag als post nl meewerkt en alles op voorraad is:)