Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xemmaxx schreef:Ik wil ook heel graag hiermee gaan werken alleen weet iemand waar ik goedkope spullen kan kopen en heeft iemand ideetjes voor achter op je wedstrijd jasje en heeft hiervoor een patroon? ik wil graag iets leuks daarop maken maarja wat... ? plzz tipss?
xemmaxx schreef:Ik wil ook heel graag hiermee gaan werken alleen weet iemand waar ik goedkope spullen kan kopen en heeft iemand ideetjes voor achter op je wedstrijd jasje en heeft hiervoor een patroon? ik wil graag iets leuks daarop maken maarja wat... ? plzz tipss?
noorhermans1 schreef:xemmaxx schreef:Ik wil ook heel graag hiermee gaan werken alleen weet iemand waar ik goedkope spullen kan kopen en heeft iemand ideetjes voor achter op je wedstrijd jasje en heeft hiervoor een patroon? ik wil graag iets leuks daarop maken maarja wat... ? plzz tipss?
goedkope spullen kun je kopen op site;s die in de op staan, patronen kun je vinden op glittermotifs.nl ( ook in de opp) en iets achterop zou ik eigenlijk niet weten, misschien dit:
[ Afbeelding ]
oid, op de achterkant is wat moeilijker te vinden, ik zou gewoon op het graagje en of mouwen doen
ik zou touwens niet bezuiningen op goedkope steentjes, de lijmlaag is niet zo goed en ze schitteren niet zo mooi, vooral een wedstrijd jasje is niet goedkoop en het zou zonde zijn als deze niet meer word als je niet mooi glitterende steentjes pakt