en de st staat hier voor steek

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Loolotte schreef:![]()
Ik heb een hele tijd geleden al een soort haak-pakketje gekocht maar nooit mee begonnen. Nu heb ik alle tijd dus zou ik het graag gaan leren. Weet iemand nog handige youtube filmpjes of zoiets? Ik ga sowieso de links in de op bekijken, maar ik vind filmpjes altijd het fijnst.
Miriam91 schreef:Crazycat nog een vraagje: de volgende regels zijn:
5e tr: * 2 v, 2 v in de volgende v *, herhaal steeds *-*. Eindig met 1 hv in de eerste v, 1 l = 24 v.
6e tr: * 3 v, 2 v in de volgende v *, herhaal steeds *-*. Eindig met 1 hv in de eerste v, 1 l = 30 v
Dan haak ik in de 1e v 2 vaste en dan weer om en om 1-2? En dan de 6e toer in de eerste v 3 vaste en dan om en om?
Miriam91 schreef:Crazycat nog een vraagje: de volgende regels zijn:
5e tr: * 2 v, 2 v in de volgende v *, herhaal steeds *-*. Eindig met 1 hv in de eerste v, 1 l = 24 v.
6e tr: * 3 v, 2 v in de volgende v *, herhaal steeds *-*. Eindig met 1 hv in de eerste v, 1 l = 30 v
Dan haak ik in de 1e v 2 vaste en dan weer om en om 1-2? En dan de 6e toer in de eerste v 3 vaste en dan om en om?
Miriam91 schreef:Balen Jolien!
Sorry maatje, ik ben zelf ook nog maar beginner
Als jullie een iets ronds haken zoals een knuffeltje, haken jullie dan in de binnenste of de buitenste van de vasten? Ik krijg nu namelijk aan de ene kant een soort knoopjes patroon en aan de andere kant rondom een soort streepje. Snappen jullie?