Elmira schreef:[ [url=m/284U0D.jpg]Afbeelding[/url] ]
Onverstoorbaar
Lief!
Die van mij komen zich er ook regelmatig mee bemoeien.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kimberleyepe schreef:Wat zijn ze weer mooi geworden zeg! Ik wou dat ik dat kon haha.
OnMyWay schreef:Heel erg mooi weer, Jindai!
Lietje_1991 schreef:Zou ik jullie mogen vragen wat voor stiften en/of potloden jullie gebruiken?
Ik heb een set van 50 kleurpotloden van Bruyenzeel, maar ben eigenlijk ook nog op zoek naar een set stiften. Nu herinner ik mij van vroeger hele fijne Bruyenzeel stiften, maar kan ze bij de winkels bij mij in de buurt niet vinden
Zojuist wel gevonden op internet:
https://www.bol.com/nl/p/inspiring-youn ... gImVfD_BwE
Iemand ervaring of deze goed werken om te gaan kleuren? Of raden jullie andere aan?
En als laatste vraagjeHoe doen jullie de kleur overgangen?
![]()
(mijn excuses dat ik zomaar het toppic binnen kom vallen)
cobiie schreef:Lydalfa, heel mooi getekend maar als kleurboek niet mijn smaak.
Mogelijk als je er greyscall van maakt wel, dat maakt het kleuren van de vacht makkelijker.
Nerwen schreef:Daarnaast houden de meeste kleurders er niet van als (al dan niet voor hun gevoel) ze er nog een deel bij moeten tekenen.
Nerwen schreef:Belangrijkste tip; àls je een kleurboek uit gaat brengen, zorg dan alsjeblieft voor goed papierLiefst ook geschikt voor natte media.
Jindai schreef:Nerwen schreef:Belangrijkste tip; àls je een kleurboek uit gaat brengen, zorg dan alsjeblieft voor goed papierLiefst ook geschikt voor natte media.
Dit is echt zó belangrijk, het papier kan je boek maken of breken!![]()
Ik vind je tekeningen erg mooi, maar voor mijn gevoel ontbreken er teveel dingen en is het te schetserig. De lege achtergrond vind ik ook niet fijn. Door wat achtergrond details zou je je tekeningen juist wat spannender kunnen maken.![]()
Wel tof dat je erover nadenkt om je platen als een kleurboek uit te brengen, ben heel erg benieuwd wat je er van gaat maken! Hou je ons op de hoogte? Zou ik iig wel heel erg leuk vinden.