Alle steentjes waren trouwen by the way 1 euro dus niks te duur

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
jolandje schreef:ja ik heb hem al gespiegeld![]()
ben vandaag op de creabeurs in hardenberg geweest, hartstikke leuk en gezellig , maar hotfix was er bijna niet te vinden, één kraampje van hotfix hobby met een paar ( vond ik tenminste) niet al te leuke mensen erbij, erg opdringerig, en ze waren veel duurder dan wat ik besteld had bij hotfixonline, al met al geen succes voor hun, ik vond trouwens de hele beurs wel in het teken staan van érg veel "kaarten maken"en ook veel haken en breien, veel kralen ook, wel hele mooie, wat ik ook had willen hebben is verenlint, maar dat was er niet
wups81 schreef:jolandje schreef:ja ik heb hem al gespiegeld![]()
ben vandaag op de creabeurs in hardenberg geweest, hartstikke leuk en gezellig , maar hotfix was er bijna niet te vinden, één kraampje van hotfix hobby met een paar ( vond ik tenminste) niet al te leuke mensen erbij, erg opdringerig, en ze waren veel duurder dan wat ik besteld had bij hotfixonline, al met al geen succes voor hun, ik vond trouwens de hele beurs wel in het teken staan van érg veel "kaarten maken"en ook veel haken en breien, veel kralen ook, wel hele mooie, wat ik ook had willen hebben is verenlint, maar dat was er niet
Wat vond u opdringerig?? Dat wij mensen die naar de steentjes kijken vragen of ze bekend zijn met de hobby en het dan geheel uitleggen?? Kan me voorstellen dat mensen daar van schrikken om aangesproken te worden maar beter goed uitgelegd dan met een bende spullen naar huis waar je niks van snapt.
Wij nemen voor elke klant/langsloper de tijd en denk dat wij daardoor ons suc6 al ruim 7 jaar te danken hebben.
jolandje schreef:nou ik kom aanlopen en kijk en krijg gelijk een heel verhaal over de applicator en de verschillen in de applicators en kreeg er geen woord tussen, dus uit laten spreken en toen gezegd dat ik net een nieuwe gekocht had, sorry, ik hou daar niet zo van, maar..... no hard feelings hoor, jullie doen ook je best