[CENTRAAL] Hotfix #2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

wups81

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-14 22:18

En opdringerig zijn wij helemaal niet wil je ergens anders kopen prima ben je daar goedkoper uit prima wij gaan voor kwaliteit en service en de tijd nemen voor mensen en wij dringen zeker niemand wat op :P wij nemen de tijd om alles uit te leggen en den bosch tja daar sta ik ook weer :P

Alle steentjes waren trouwen by the way 1 euro dus niks te duur :) en dan heb je idd beter kwaliteit dan de concurrent en grotere inhoud ook nog ipv 400 stuks 500 stuks per zakje ;) *\o/* _/-\o_

wups81

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-14 22:29

jolandje schreef:
ja ik heb hem al gespiegeld ;)

ben vandaag op de creabeurs in hardenberg geweest, hartstikke leuk en gezellig , maar hotfix was er bijna niet te vinden, één kraampje van hotfix hobby met een paar ( vond ik tenminste) niet al te leuke mensen erbij, erg opdringerig, en ze waren veel duurder dan wat ik besteld had bij hotfixonline, al met al geen succes voor hun, ik vond trouwens de hele beurs wel in het teken staan van érg veel "kaarten maken"en ook veel haken en breien, veel kralen ook, wel hele mooie :j , wat ik ook had willen hebben is verenlint, maar dat was er niet -O-

Wat vond u opdringerig?? Dat wij mensen die naar de steentjes kijken vragen of ze bekend zijn met de hobby en het dan geheel uitleggen?? Kan me voorstellen dat mensen daar van schrikken om aangesproken te worden maar beter goed uitgelegd dan met een bende spullen naar huis waar je niks van snapt.
Wij nemen voor elke klant/langsloper de tijd en denk dat wij daardoor ons suc6 al ruim 7 jaar te danken hebben.

VenoSnorlax

Re: [CENTRAAL] Hotfix #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-14 22:40

Wups heb weer een pakketje van je binnengekregen ben er super blij mee snap alleen dat penceel niet zo goed kan je hem ff (eventueel pb) kunnen uitleggen

_xDyan

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-14 22:42

Doe maar in het topic uitleggen :P

VenoSnorlax

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-14 22:44

Yess voelde me al blond :')

jolandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-14 22:48

wups81 schreef:
Joh dan heb je mij zelf denk ik niet getroffen hahaha me man was voor het eerst mee die weet er niet veel vanaf sorry

geeft niet hoor ;)

jolandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-14 22:50

wups81 schreef:
jolandje schreef:
ja ik heb hem al gespiegeld ;)

ben vandaag op de creabeurs in hardenberg geweest, hartstikke leuk en gezellig , maar hotfix was er bijna niet te vinden, één kraampje van hotfix hobby met een paar ( vond ik tenminste) niet al te leuke mensen erbij, erg opdringerig, en ze waren veel duurder dan wat ik besteld had bij hotfixonline, al met al geen succes voor hun, ik vond trouwens de hele beurs wel in het teken staan van érg veel "kaarten maken"en ook veel haken en breien, veel kralen ook, wel hele mooie :j , wat ik ook had willen hebben is verenlint, maar dat was er niet -O-

Wat vond u opdringerig?? Dat wij mensen die naar de steentjes kijken vragen of ze bekend zijn met de hobby en het dan geheel uitleggen?? Kan me voorstellen dat mensen daar van schrikken om aangesproken te worden maar beter goed uitgelegd dan met een bende spullen naar huis waar je niks van snapt.
Wij nemen voor elke klant/langsloper de tijd en denk dat wij daardoor ons suc6 al ruim 7 jaar te danken hebben.

nou ik kom aanlopen en kijk en krijg gelijk een heel verhaal over de applicator en de verschillen in de applicators en kreeg er geen woord tussen, dus uit laten spreken en toen gezegd dat ik net een nieuwe gekocht had, sorry, ik hou daar niet zo van, maar..... no hard feelings hoor, jullie doen ook je best ;)
Laatst bijgewerkt door jolandje op 25-02-14 22:53, in het totaal 1 keer bewerkt

wups81

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-14 22:51

Tuurlijk ;) het potlood kun je gewoon aanslijpen met een normale puntenslijper.
Heb je kleine maat steentjes dan maak je de punt lekker scherp dan kun je ze beter oppakken en goed zien wat je doet.
Je drukt met het potlood tegen de achterkant van het steentje aan. Het steentje zal dan aan de punt blijven plakken en dan leg je het steentje op de strijkfolie neer met de mooie kant naar beneden dus.

Als hij niet meer lekker plakt kun je met je nagel het buitenste laagje wit verwijderen en je zult zien dat die dan weer goed pakt. Is je punt helemaal weg dan slijp je het potlood weer aan.

wups81

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-14 22:57

jolandje schreef:
nou ik kom aanlopen en kijk en krijg gelijk een heel verhaal over de applicator en de verschillen in de applicators en kreeg er geen woord tussen, dus uit laten spreken en toen gezegd dat ik net een nieuwe gekocht had, sorry, ik hou daar niet zo van, maar..... no hard feelings hoor, jullie doen ook je best ;)

Nou super toch weet u meteen hoe ze werken bij de action weten ze alleen dat de stekker erin moet :)

Idd sommige mensen schrikken ervan als wij ze aanspreken maar een stel zoutzakken achter de kraam daar heb ik dan weer een hekel aan die de hele dag op de gat zitten. Mensen goed voorlichten en benaderen is belangrijk, hoeveel mensen niet durven te vragen wat het precies is die zijn er genoeg. :)
Sorry dat we u hebben laten schrikken met onze inzet maar onze inzet is zeker beloond die 3 dagen.

Ik zit hier ook om mensen het juist advies te geven heb tenslotte al 7 jaar ervaring in deze hobby en doe de hobby zelf met heel veel plezier. En geniet van alle leuke creaties die hier langskomen en op onze FB geplaatst worden.

jolandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-14 23:01

ach wups, je hebt ook wel gelijk, het kwam toen niet fijn op me over, maar snap best dat jullie dat zo doen, zal wel nodig zijn, vergeet maar dat ik het gezegd heb, ben zoals altijd weer véél te impulsief, sorry :o

wups81

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-14 23:04

Maakt niet uit hoor. Sorry als het zo bij u overgekomen is. :) Ik ben ook veel te impulsief hahaha komen nu 4 beurzen achter elkaar aan. Rennen vliegen dus weer en dan na de laatste in Arnhem kom ik weer lekker mee fizen hier en creaties laten zien want heb zoveel ideeën maar ow zoon tijdsgebrek.

cvelthuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 09:34

Heb ook nog een vraag over dat potlood, ik krijg er gewoon GEEN punt aan, ook niet met een normale puntenslijper, Wát doe ik verkeerd?

VenoSnorlax

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 09:42

Mij is t wel gewoon gelukt misschien is de puntenslijper niet scherp meer

cvelthuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 09:50

Zou kunnen inderdaad

wups81

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 12:28

Oudewetse manier met een aardappelschilmesje?? zo doe ik het altijd op de beurzen hahaha als ik puntenslijper niet kan vinden dan pak ik zakmes

cvelthuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 12:39

Zal het eens proberen

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 21:44

Oja, niet in de fik zetten, ik dacht zoiets gelezen hebben. Mijn potlood was een stuk kleiner }:)

wups81

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 14:24

Ja dat smelt :)

VenoSnorlax

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-14 09:32

Wups ik zag die aanbieding en als je dan bv die bulkzak hebt zijn dat allemaal kleuren door elkaar of niet?

yasminlove1

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-14 11:22

bij mij beginnen de steentjes na 2 maanden ongeveer los te laten van mijn schooltas en cap en rijhandschoenen :(

aishcream

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-14 20:02

yasminlove1 schreef:
bij mij beginnen de steentjes na 2 maanden ongeveer los te laten van mijn schooltas en cap en rijhandschoenen :(

Wat jammer!
Kun je het niet bijwerken? Of vernieuwen?

cvelthuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-14 21:49

Ben ook flink bezig geweest, voor geboorte bedankjes
Afbeelding Afbeelding
Afbeelding Afbeelding

ina_1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-14 21:52

Oooeehhw die geboorte bedankjes hierboven zijn erg gaaf geworden zeg!!

cvelthuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-14 22:13

Dankjewel :D

Regendans

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-14 22:30

Heel mooi!