maatje987 schreef:ik zit er best wel over te denken om dingen te maken en dan te verkopen ofzo , wat vinden jullie hier zelf van ?
ik vind het zelf wel een leuk idee ik doe niet heel veel naast het haken en zo kan ik toch ook een beetje verdienen zonder dat ik te zwaar werk doe ( klinkt heel rot maar kan niet heel veel )
maar ik was benieuwd wat jullie van het idee vinden ?
Leuk idee en het wordt veel gedaan. Met name gehaakte knuffels zijn vaak erg in trek. 
Wel duidelijk vooraf een prijs aangeven/afspreken.
Ik heb het tot nu toe wel een aantal keren gedaan. Mijn zus heeft inmiddels ook een paar dingen door mij laten maken maar dan laat ik haar alleen voor het materiaal betalen. Bij andere mensen vraag ik er ook wel wat arbeidsloon bij.
Mijn wol is nog steeds niet binnengekomen en het is verdorie woensdagochtend verzonden. 
Bij ons wordt er heel soms ook wel op maandag post bezorgd maar ik geef het de tijd t/m dinsdag. Is het dan nog niet bezorgd dat ga ik er toch even achteraan. Eerlijk gezegd was ik ervanuit gegaan dat de wol via pakketpost verzonden zou worden en ik dus wel een T&T-code zou ontvangen maar helaas. Ik hoop dus van harte dat de wol niet is zoekgeraakt want ik ben bang dat ik er dan naar kan fluiten.