Zouden eventueel wat dingen aangepast kunnen worden. Zoals de mouwen van de polo, de staart van Chanel, de vlieg op de borst, de riempjes van het hoofdstel etc. Ik ben bereid tot eventuele koop!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xCynthiaVos schreef:Ik vond nog een foto die ik wel erg mooi vind. En voor de creatieve mensen leuk om zelf er wat in te gooien omdat hij niet heel duidelijk is. Bijv. een andere achtergrond en je kan je eigen schaduwen ect toepassen.
[ Afbeelding ]
Captain_ schreef:Iemand die Chocabon voor mij wil natekenen?
Meer foto's en groot formaat zijn te vinden op https://plus.google.com/photos/11122854 ... banner=pwa
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
daiswees schreef:iemand die het aandurft om onze band te tekenen?
toestemming van de fotografe mits onder de voorwaarde dat bij publicatie / vertonen (waar dan ook) ook de orginele foto geplaatst wordt en naamsvermelding erbij!
oohja en de tekening mag niet voor commerciele doeleinden en exposities worden gebruikt.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
meer foto's zijn te vinden in dit topic [ITP] 4 jaar samen met mijn meisje miralda! door nikki de kerf
LoveUggs schreef:daiswees schreef:iemand die het aandurft om onze band te tekenen?
toestemming van de fotografe mits onder de voorwaarde dat bij publicatie / vertonen (waar dan ook) ook de orginele foto geplaatst wordt en naamsvermelding erbij!
oohja en de tekening mag niet voor commerciele doeleinden en exposities worden gebruikt.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
meer foto's zijn te vinden in dit topic [ITP] 4 jaar samen met mijn meisje miralda! door nikki de kerf
De eerste spreekt mij heel erg aan..! Ik ga hem proberen, maar beloof niet dat t iets word..!Vind wit heel moeilijk te tekenen..
Fellow schreef:[ Afbeelding ]
In mijn profiel staan ook nog wel een aantal leuke foto's! Daar wil ik eventueel ook wel het grote formaat van mailen.