[CENTRAAL] Hotfix #2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lous

Re: [CENTRAAL] Hotfix #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 00:31

Ten eerste zorg dat je genoeg steentjes en transferfolie hebt. Kies het patroon wat je wilt hebben en bewerk deze op de juiste grootte in Paint of Word. Houd er wel rekening mee dat je patroon gespiegeld op je deken zal komen. Dus spiegel je patroon wanneer nodig. Hoe en wat verder kun je in het filmpje zien in de openingspost.

jolandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 01:31

Lous schreef:
Ten eerste zorg dat je genoeg steentjes en transferfolie hebt. Kies het patroon wat je wilt hebben en bewerk deze op de juiste grootte in Paint of Word. Houd er wel rekening mee dat je patroon gespiegeld op je deken zal komen. Dus spiegel je patroon wanneer nodig. Hoe en wat verder kun je in het filmpje zien in de openingspost.

ja ik had het filmpje wel bekeken, maar daar word een hartje gemaakt en dan heb je niks te doen aan spiegelen, maar je moet dus je logo spiegelen en dan op transferfolie doen en dan opstrijken? kun je dat folie ook in de winkel kopen? ik heb net mijn bestelling binnen, maar er zit maar een heel klein stukje folie bij

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 06:39

Transferfolie is in de winkel te koop,maar veel duurder dan als je online besteld. Een patroon print je uit op papier en leg je onder je transferfolie. Dat word ook allemaal in de filmpjes uitgelegd.

jolandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 11:09

Lous schreef:
Transferfolie is in de winkel te koop,maar veel duurder dan als je online besteld. Een patroon print je uit op papier en leg je onder je transferfolie. Dat word ook allemaal in de filmpjes uitgelegd.

oke, dank je wel, langzaam begint het tot me door te dringen haha *D ben niet zo snel van begrip :+

cvelthuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 21:13

Heeft er nog iemand iets gemaakt?

jolandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 21:18

heb nog niks gemaakt, maar wel besteld haha, heleboel steentjes en transferfolie, nu nog een nieuwe showdeken aanschaffen voor mijn hengstje en daar wil ik mijn logo opmaken

cvelthuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 21:35

Gaaf, ben benieuwd!

Regendans

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 21:46

Gaaf! Ben benieuwd

Ik heb mijn plastron en cap geblingt, morgen een foto hihi

aishcream

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-14 09:19

Hoi!
Sorry dat ik zomaar binnenval,
Soms lees ik weleens stukjes mee maar ik klets niet actief in dit topic. ;)
Nu had ik een vraagje, kan iemand mij uitleggen hoe je te werkt gaat met opstrijkfolie?!
Ik heb het altijd nog met de applicator gedaan maar ik wou het een keer met opstrijkfolie proberen, nu ligt dat dus hier thuis maar ik heb niet het idee dat het heel erg plakt (of hoeft dat ook niet?!)
Hopelijk kan iemand mij uitleggen hoe je het gebruikt want ik heb dus echt géén idee :o
Sorry voor het feit dat dit al honderduizend keer hier is uitgelegd en ik het ook nog eens vraag.
Maar alvast bedankt!

_xDyan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-14 09:49

Je legt het patroon neer. Daar boven op leg je het strijkfolie met de plakkant naar boven en dan 'plak' je de steentjes erop met de zwarte lijm kant naar boven. Daarna plak je het witte achterkantje er even weer op zodat het zo minmogelijk verschuift, dan plak je alles op een onderkant waar je het opgestreken wil hebben en dan even een bakpapiertje er tussen doen en strijken maar. Volgens mij staat er ook in de OP nog wel een filmpje/uitleg...

jolandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-14 11:01

dit is het logo dat ik wil maken, maar dan alleen het middenstuk, dus het hoofd met de naam, geen kader erom en ook de andere tekst niet, ik denk dat ik een donkerbruine showdeken neem :D

Afbeelding

AvWShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-14 11:56

Wel het witte papiertje er weer afhalen natuurlijk, anders strijk je je steentjes op het witte papiertje (ja ik heb mensen gehoord die dit serieus hebben gedaan...)

Palooh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-14 17:34

vergeet niet je patroontje te spiegelen he

jolandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-14 18:07

ja ik heb hem al gespiegeld ;)

ben vandaag op de creabeurs in hardenberg geweest, hartstikke leuk en gezellig , maar hotfix was er bijna niet te vinden, één kraampje van hotfix hobby met een paar ( vond ik tenminste) niet al te leuke mensen erbij, erg opdringerig, en ze waren veel duurder dan wat ik besteld had bij hotfixonline, al met al geen succes voor hun, ik vond trouwens de hele beurs wel in het teken staan van érg veel "kaarten maken"en ook veel haken en breien, veel kralen ook, wel hele mooie :j , wat ik ook had willen hebben is verenlint, maar dat was er niet -O-

VenoSnorlax

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-14 19:50

Ik heb net bij hotfixhobby weer wat bestelt omdat ik dat cadeautje moet afmaken 3x christal 1x amhetist omdat ik die mooi vond en een pick up pencil

aishcream

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-14 20:15

Dankje ik ga het proberen!!
Het doorzichtige stuk plakt alleen niet heel erg is dit een een probleem?

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-14 22:59

jolandje schreef:
ja ik heb hem al gespiegeld ;)

ben vandaag op de creabeurs in hardenberg geweest, hartstikke leuk en gezellig , maar hotfix was er bijna niet te vinden, één kraampje van hotfix hobby met een paar ( vond ik tenminste) niet al te leuke mensen erbij, erg opdringerig, en ze waren veel duurder dan wat ik besteld had bij hotfixonline, al met al geen succes voor hun, ik vond trouwens de hele beurs wel in het teken staan van érg veel "kaarten maken"en ook veel haken en breien, veel kralen ook, wel hele mooie :j , wat ik ook had willen hebben is verenlint, maar dat was er niet -O-

zit Hotfix Hobby niet op bokt en is ze ook niet heel erg actief in dit topic?

jolandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-14 23:02

zou best kunnen, ik zeg alleen hoe ik het vond, anderen mogen daar natuurlijk heel anders over denken ;)

Regendans

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-14 23:05

Jep!
Even een vraagje, hadden ze stoffen op de beurs?

jolandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-14 23:06

noorhermans1 schreef:
Jep!
Even een vraagje, hadden ze stoffen op de beurs?

weinig,alleen kleine lapjes

Regendans

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-14 23:07

Ow oke! Ik fa binnenkort naar een beurs in den bosch en ik wil een bepaald soort stof :P

jolandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-14 23:09

die beurs zal zeker groter en drukker zijn, dus misschien daar wel meer keus :j

Palooh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-14 00:06

ik ben ook weer aan t hotfixen

VenoSnorlax

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-14 07:32

Hotfixhobby zit wel op bokt (wups) maar ze is idd even niet zo actief ;)

wups81

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-14 22:17

Joh dan heb je mij zelf denk ik niet getroffen hahaha me man was voor het eerst mee die weet er niet veel vanaf sorry