Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lous schreef:Ten eerste zorg dat je genoeg steentjes en transferfolie hebt. Kies het patroon wat je wilt hebben en bewerk deze op de juiste grootte in Paint of Word. Houd er wel rekening mee dat je patroon gespiegeld op je deken zal komen. Dus spiegel je patroon wanneer nodig. Hoe en wat verder kun je in het filmpje zien in de openingspost.
Lous schreef:Transferfolie is in de winkel te koop,maar veel duurder dan als je online besteld. Een patroon print je uit op papier en leg je onder je transferfolie. Dat word ook allemaal in de filmpjes uitgelegd.
jolandje schreef:ja ik heb hem al gespiegeld![]()
ben vandaag op de creabeurs in hardenberg geweest, hartstikke leuk en gezellig , maar hotfix was er bijna niet te vinden, één kraampje van hotfix hobby met een paar ( vond ik tenminste) niet al te leuke mensen erbij, erg opdringerig, en ze waren veel duurder dan wat ik besteld had bij hotfixonline, al met al geen succes voor hun, ik vond trouwens de hele beurs wel in het teken staan van érg veel "kaarten maken"en ook veel haken en breien, veel kralen ook, wel hele mooie, wat ik ook had willen hebben is verenlint, maar dat was er niet