Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ontherun schreef:Ik kan mijn vorige post niet meer wijzigen, maar: hij is zo leuk! En echt super zacht en warm. Ik kruip op de bank hoor![]()
[ Afbeelding ]
ontherun schreef:Ik kan mijn vorige post niet meer wijzigen, maar: hij is zo leuk! En echt super zacht en warm. Ik kruip op de bank hoor![]()
[ Afbeelding ]
ontherun schreef:Bedankt dames! Ik loop ondertussen al de hele middag in mijn trui, heerlijk! Hij was niet heel moeilijk, soms even goed opletten. Ga er nog een Juna giletje uit maken, heb best wat stof over nog. De kat wilt er ook wel graag een dekentje uit geloof ik, die ligt meteen er bovenop zodra ze de kans krijgt![]()
Kun je met een projector ook knippen of vooral snijden? Ik ben minder handig met mijn rolmes namelijk…
VillaNeusjes schreef:ontherun schreef:Bedankt dames! Ik loop ondertussen al de hele middag in mijn trui, heerlijk! Hij was niet heel moeilijk, soms even goed opletten. Ga er nog een Juna giletje uit maken, heb best wat stof over nog. De kat wilt er ook wel graag een dekentje uit geloof ik, die ligt meteen er bovenop zodra ze de kans krijgt![]()
Kun je met een projector ook knippen of vooral snijden? Ik ben minder handig met mijn rolmes namelijk…
je kan gebruiken wat je wilt.... Het is puur een andere manier van patronen overbrengen op de stof. Je slaat het hele papier knippen over. Je projecteert dus het patroon op de stof met het licht uit de projector. Je moet nog steeds wel je eigen merktekens zettenof naden overtrekken en gewoon knippen of snijden naar aanleiding daarvan.
Overigens zag ik op een fb groep voor projecteren wel iets anders wat vrij handig is. Als je onder je snijmat ten op je snijtafel een metalen plaat of oppervlakte legt kun je ipv gewichten ook magneten gebruiken om je stof stevig op de plek te houden.
Wordt m'n volgende investering
ontherun schreef:Ah ja gewoon tekenen inderdaad… ik zie iedereen vooral direct uitsnijden, maar als je knipt til je de stof meer op dus dan zou ik toch minder secuur zijn. Dan blijf ik gewoon lekker knippen en plakken en dan tekenen en knippen voorlopig haha.
Die magneten is een heel slim idee!
Ohhhh dames die stof is echt zo geweldig… kijk dit nou tochIk moet alleen nog even extra band halen om de rand af te werken, kom 20 cm tekort
![]()
[ Afbeelding ]
ontherun schreef:Leuke stofjes! Allemaal voor kinderen of ook iets voor jezelf erbij?
Giletje was af, maar mevrouw wilt nog een knoopje. Dus ik heb zo’n houtje touwtje sluiting gehaald en die moet ik er nog even op zetten. Zal dan even een foto maken, hij is zo leuk gewordenVoor mijzelf ondertussen meerdere projecten, maar mijn fijne machine is in de winkel want de knoopsgathendel zat er niet meer op. Vanaf dat ik hem kreeg overigens. Dus ik heb alleen de niet zo fijne machine ter beschikking nu.
CrazyCat schreef:
Mri schreef:CrazyCat schreef:
Sofilantjes stopt ermee. Dus als je nog sofilantjes wil scoren (of hebt gekocht) zorg dat je ze download!!
En persoonlijk ben ik geen fan van de sofilantjes pasvorm van shirts etc.
Jurkje solis is goud, maar bij tshirts en truien (of jurken met mouwen) vind ik het lijken of je een achterpand als voorpand hebt gebruikt.
De Fab4U patronen vind ik een veel mooiere pasvorm hebben