Ik heb even nieuwe kistjes gekocht zodat ik mijn resten en nieuwe bollen kon scheiden. Ook een klein kistje gekocht voor mijn extraatjes. Is het weer mooi opgeruimd en gesorteerd
lycil8
Geplaatst: 28-05-15 21:55
Ik ben een vliegennetje aan het haken, het eerste oor is af! Ben heel benieuwd of ie mooi wordt hihi. Waar zijn jullie allemaal mee bezig?
Ik heb verder nog een plaid liggen waar ik zo af en toe wat aan doe en een laptophoes die eigenlijk bijna af is, oh en thuis nog een kussen...
Het is dat het niet van me moeder mag anders had ik er ook wel een paar
Moonfight
Geplaatst: 29-05-15 09:35
maatje987 schreef:
heeft iemand hier een leuk patroon voor paarden knuffels ?
het liefst heel duidelijk en in het nederlands
Ik heb het afgelopen jaar veel paardjes gehaakt. Het basis is een patroon van een eenhoorn die ik iets aangepast heb. Dit is het topic ervan: [UK] [ART] Mini-Rogan
Het patroontje komt ergens op de eerste twee pagina's voorbij
Edit: Het is wel een engels patroon maar wel erg makkelijk en duidelijk
Oh wat vreselijk stom dit! Ik kom er net achter dat ik al die tijd de vasten verkeerd gehaakt heb! Ik haak ze door in te steken, om te slaan en meteen door twee lussen te halen. Blijkbaar moet je insteken, lus ophalen, omslaan en dan pas door de twee lussen halen. maar voorlopig moet ik op de oude manier verder want ik ben al bij ster 4 van de 30
ik dacht echt van sh*t nu doe ik het ook verkeerd maar als ik het goed heb niet ik steek hem in haak een stokje ( 3 losse als ik het goed heb ) en dan bij de derde haal ik hem door twee lussen
Ik heb me wel altijd al afgevraagd wat nou precies een halve vaste was, want halver dan wat ik deed kan niet haha. Maar nu snap ik ook waarom mijn sterrenlapjes er anders uitzien dan die op het voorbeeld!
Jolien87
Geplaatst: 29-05-15 18:26
Volgens mij zit de halve vaste er nu wel in bij je.