ik heb mijn pakket binnengekregen, en nu heb ik een slijmbeursontsteking en kan ik mijn linkerarm niet gebruiken , dus maar "even" wachten nog verdorie
echt wel een tijdje, toch zeker 5 uurtjes denk ik wel
jolandje
Geplaatst: 15-02-14 11:58
hoe werkt dat eigenlijk met die verschillende opzetstukjes van de applicator? welke gebruik je waarvoor?
ik ga als eerst niet heel iets moeilijks maken dus de veulenhalstertjes moeten eraan geloven dit zijn echt ini mini halstertjes, ze passen mijn miniveulentjes van 0 tot 3 maand
Hoi. Ik heb ook wat werkjes gemaakt maar drama op spijkerstof. Blijft slecht zitten. Ik heb applicator van hotfixonline en dmc en rhinestud steentjes van hotfixonline en hotfixhobby. Ik zet ze met folie en applicator op de stof. Zeker 20 tot 30 sec. Verwarm ik de steentjes. Wat doe ik fout? Op fleece en zadeldekje blijft het trouwens wel goed zitten
Met strijkijzer gaat denk ik een stuk sneller en beter. Zou ik proberen. Heb tot nu toe bijna alles metvhet strijkijzer gedaan en dat is altijd blijven zitten. Heb 1 keer gehad dat er iets afkwam. En dat dan weer wel met de applicator bijgewerkt.
jolandje
Geplaatst: 17-02-14 00:28
even een vraagje: ik ben nu nog wat aan het oefenen, maar wil eigenlijk voor mijn AMHA hengstje een mooie showdeken met logo maken, maar hoe krijg ik het logo groot genoeg? en hoe krijg ik het logo op de stof?