mocht je toch de neon resins niet bevallen zijn de neon/ fluor nailheads nog gaver deze lichter ook op in blacklight de resins niet en laten met wassen heel snel los vergeet oook niet dat de resins alleen via de achterkant verwarmt kunnen worden anders smelten ze het is plastic. hebben jullie interesse in mallen?? ben er weer druk mee bezig dit hout in een kant en klare mal van plastic waar je de steentjes heel makkelijk met een borsteltje of met je hand in de gaatjes veegt en dan het patroon in 1 x met folie oppakt dus niet meer steentje voor steentje op folie leggen erg handig als je vaak zelfde patroon moet maken. ideeën mogen altijd via pb ingestuurd worden
die uil is gaaf hoop echt dat die goed blijft zitten laat je het ons weten? want ik ben heel erg van kwaliteit en die resins bevielen mij echt niet vandaar dat ik ze ook niet meer heb. Want iets waar ik niet achtersta gaat eruit
Ik had laatste een inspirerende foto gezien. Alleen was de naam er dan opgeverfd. En ik dacht dat kan ook vast met bling bling. Dus bij deze mijn creatie: Randver zijn naambordje
Dames vergeten jullie niet creaties in te zenden op onze FB voor het winnen van de waardebonnen elke maand ?? Zie zulke leuke inspiratie voorbij komen Hele weekend ben ik druk geweest met maken van mallen en ontwerpen maken. En echt 100den patronen gemaakt voor de beurs.
Waar laat je de kids dan op hotfixen? En hoe doe je het met het verwarmen? Kinderen met een aplicator lijkt me snel voor brandplekken op zowel het kind als het gene waar je het op maakt veroorzaken. Heb er over zitten denken om kinderfeestjes te organiseren met nagellak en misschien ook make-up en een fotoshoot. Maar als optie hotfixen is ook erg leuk
nee ze maken gewoon patroon uit 1 van de 3 ordners en die strijk ik later dan op hun shirtje. De moeder net gesproken ze zou me foto's mailen
jolandje
Geplaatst: 13-02-14 13:02
mag ik me hier ook melden ? heb net al even het topic "doorgebladerd" wat een mooie dingen maken jullie allemaal, ik moet nog beginnen, ik heb net bij hotfixonline een starters set besteld, dus applicator, steentjes, potlood, pincet en nog wat spul, ben heel benieuwd hoe het eruit ziet allemaal en heb echt zin om iets moois te maken