Gisteren een legging afgemaakt voor mijn dochter, is een stof met een lekkere warme binnenkant.

En mijn man heeft gisteren voor het speelpaard een deken genaaid.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xx_Irisje schreef:Jij bent lekker bezig bloem!
Doe kerst trui is ook heel leuk!
Hier hoop gespeld klaar liggen, 3 blousen maar moet eigenlijk even de boorden en kragen strijken, dan kan ik in een ruk door.
Wel deze nog even in elkaar gezet, de Ridgeback in schaapskleren.. [ Afbeelding ]
VillaNeusjes schreef:Ik kon niet eerder het project posten waar ik mee bezig ben geweest voor een Secret Santa van Bokt.nl omdat ik dan kans had dat de verrassing eraf was.
Maar ik had dit jaar iemand getrokken die ik vorig jaar alle truitjes en jasjes van mijn overleden chihuahua had gegeven. Best speciaal vond ik dat. Dat hondje is ook een oudere Chi.
Ik heb dus van de zachtste stofjes die ik kon vinden een knuffelmandje gemaakt waar mijn Chi echt gek van was. Zacht + warm is win.
Ik heb wel een avond moeten vechten om eerst 't elastiek erdoor te trekken die het bij elkaar houd. De buitenstof heeft een stugger onderlaag die niet echt ideaal is daarvoor.
[ Afbeelding ]
En uiteindelijk helemaal opgevuld en dicht genaaid.
[ Afbeelding ]
't is een heel simpel patroon maar de stofjes zijn beide superzacht maar dus ook glad. Daarom boventransportvoet gebruikt maar dan nog wel ruzie gehad