Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
maatje987 schreef:ik moest weer verplicht stoppen netmijn hele rechter arm begint erg veel pijn te doen
![]()
morgen maar weer verder maar vind het nog erg leuk en hoop hem snel af te hebben dan kan ik beginnen aan de deken voor mijn oma is een verassing voor haar dus ben benieuwd
Jans schreef:maatje987 schreef:ik moest weer verplicht stoppen netmijn hele rechter arm begint erg veel pijn te doen
![]()
morgen maar weer verder maar vind het nog erg leuk en hoop hem snel af te hebben dan kan ik beginnen aan de deken voor mijn oma is een verassing voor haar dus ben benieuwd
Wat voor type haaknaald gebruik je? Bij mij is het een stuk minder pijnlijk sinds ik ergonomische gebruik
LinSa schreef:Ik moet eigenlijk ook ergonomische haaknaalden! Bij elke beweging knapt m'n pols/hand.
Vandaag veel reistijd, dus heerlijk gehaakt in de bus. Zat een oud vrouwtje mee te genieten haha
LinSa schreef:Ik moet eigenlijk ook ergonomische haaknaalden! Bij elke beweging knapt m'n pols/hand.
Vandaag veel reistijd, dus heerlijk gehaakt in de bus. Zat een oud vrouwtje mee te genieten haha
JPitty schreef:Wie kan mij even helpen? Ik ben op zoek naar een patroontje om minifietsjes te haken, zoals deze: [ Afbeelding ] of deze: [ Afbeelding ]... Maar het enige dat ik kan vinden zijn betaalde patronen in t Engels... Nou heb ik geen probleeem met betalen voor een patroontje, maar al die Engelse haaktermen zijn enorme raadsels voor mij. Gewoon Engels tegen iemand spreken geen probleem, maar een patroontje ontrafelen... Heeft iemand een patroontje voor een fietsje liggen dat ik mag gebruiken (evt. tegen vergoeding) of kan iemand helpen met zoeken/ vertalen van zoiets?
Alvast bedankt voor de hulp!