[INFO]Amigurumi (Haken) #3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-15 15:46

Oooh wat vreselijk balen zeg! Ik heb helaas geen verstand van vlekkenverwijderaars maar ik hoop van harte voor je dat het er toch nog uit zal gaan. :(:)

maatje987

Re: [CENTRAAL]Amigurumi (Haken) #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-15 15:57

Pfff dat lijkt me heeeel erg irritant
Ik heb er ook geen verstand van hoe dat er uit gaat helaas

Emori

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-15 18:09

Neeeeeee noah! Al ossengal geprobeerd?

Kiimm_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-15 20:43

Ik heb nu 13 lapjes af en ik ben het zat.. -O-

_Noah_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-15 20:50

Ja ook al met ossengal geprobeerd hij ligt nu in de container heel erg jammer, maar toch begonnen met een nieuwe en ik mocht van mezelf scheepjes stone washed xl wolletjes kopen :D

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-15 21:16

ik moest weer verplicht stoppen net :( mijn hele rechter arm begint erg veel pijn te doen :(

morgen maar weer verder maar vind het nog erg leuk en hoop hem snel af te hebben dan kan ik beginnen aan de deken voor mijn oma is een verassing voor haar dus ben benieuwd :D

LinSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-15 21:41

Balen _Noah_! Zo'n 'cadeautje' heb je dan gewoon verdiend :)

Emori

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-15 21:41

_Noah_ schreef:
Ja ook al met ossengal geprobeerd hij ligt nu in de container heel erg jammer, maar toch begonnen met een nieuwe en ik mocht van mezelf scheepjes stone washed xl wolletjes kopen :D

Om het leed te verzachten :j

Emori

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-15 21:45

Afbeelding
Ik ben bezig met een vestje voor de kleine meid.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-15 23:12

ARGH! Ik ben een tijd geleden begonnen met het XXL schaap van Mala Design maar nu weet ik niet meer met welke haaknaald ik heb gewerkt. -O-

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-15 23:22

Whiiieeeeeh. Kop lijf en snuit van hondje is af. Wat een priegelwerk! Meer wel erg leuk. Ben nu aan de pootjes begonnen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-15 23:31

maatje987 schreef:
ik moest weer verplicht stoppen net :( mijn hele rechter arm begint erg veel pijn te doen :(

morgen maar weer verder maar vind het nog erg leuk en hoop hem snel af te hebben dan kan ik beginnen aan de deken voor mijn oma is een verassing voor haar dus ben benieuwd :D

Wat voor type haaknaald gebruik je? Bij mij is het een stuk minder pijnlijk sinds ik ergonomische gebruik :)

JodieR

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-15 07:35

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-15 08:50

Jans schreef:
maatje987 schreef:

Wat voor type haaknaald gebruik je? Bij mij is het een stuk minder pijnlijk sinds ik ergonomische gebruik :)

http://nl.tinypic.com/usermedia.php?uo= ... V7RbM_CTIU

ik gebruik deze
ik had eerst eentje die helemaal van ijzer was maar die hield ik enorm stijf vast en deze die ik nu gebruik niet

LinSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-15 16:14

Ik moet eigenlijk ook ergonomische haaknaalden! Bij elke beweging knapt m'n pols/hand.

Vandaag veel reistijd, dus heerlijk gehaakt in de bus. Zat een oud vrouwtje mee te genieten haha

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-15 16:29

LinSa schreef:
Ik moet eigenlijk ook ergonomische haaknaalden! Bij elke beweging knapt m'n pols/hand.

Vandaag veel reistijd, dus heerlijk gehaakt in de bus. Zat een oud vrouwtje mee te genieten haha

Hihi leuk is dat. Ik zat ook eens te haken in de trein en hoorde op een afstandje een stel samen bespreken of ik nu aan het breien of haken was.

Ik heb haaknaalden besteld via Aliexpress, het is even wachten tot ze geleverd worden aangezien ze uit China moeten komen, maar ze zijn relatief goedkoop en je kunt inmiddels ook via iDeal betalen.

Ssmarty

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-15 18:36

LinSa schreef:

Ahh leuk is dat!

Ik heb daar inderdaad ook last van, tot grote ergernis van mijn moeder :'). Ik geloof alleen dat Ik de haaknaald niet helemaal vast houdt zoals het hoort, dan lukt het me echt niet.. Dus of andere haaknaalden dan zin heeft?

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-15 19:25

Haha ja ik hou hem ook bijzonder vast :')

LinSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-15 21:22

Ik hou 'm vast als een lepel, maar soms ook als een pen haha

JoJoPonylove

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-15 23:07

Ik heb vandaag corsages gehaakt voor mijn opa en oma die 55 jaar getrouwd zijn!
Afbeelding

Ssmarty

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-15 23:14

LinSa schreef:
Ik hou 'm vast als een lepel, maar soms ook als een pen haha

Ik als een mes :').

Ik heb de bolletjes trouwens ontvangen!

LinSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-15 06:13

Oh dat is mooi :) waarschijnlijk een beetje platgestampt haha

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-15 20:36

Wie kan mij even helpen? Ik ben op zoek naar een patroontje om minifietsjes te haken, zoals deze: Afbeelding of deze: Afbeelding... Maar het enige dat ik kan vinden zijn betaalde patronen in t Engels... Nou heb ik geen probleeem met betalen voor een patroontje, maar al die Engelse haaktermen zijn enorme raadsels voor mij. Gewoon Engels tegen iemand spreken geen probleem, maar een patroontje ontrafelen... Heeft iemand een patroontje voor een fietsje liggen dat ik mag gebruiken (evt. tegen vergoeding) of kan iemand helpen met zoeken/ vertalen van zoiets?

Alvast bedankt voor de hulp!

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 14:12

Jpitty helaas kan ik je niet helpen
Mijn engels is enorm slecht

Ik ben na twee drie dagen rust weer begonnen mijn arm begon zo veel pijn te doen en ben weer heerlijk bezig nu bij de zesde rijd van mijn deken bezig als deze afis dan nog tien rijen

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 14:37

JPitty schreef:
Wie kan mij even helpen? Ik ben op zoek naar een patroontje om minifietsjes te haken, zoals deze: [ Afbeelding ] of deze: [ Afbeelding ]... Maar het enige dat ik kan vinden zijn betaalde patronen in t Engels... Nou heb ik geen probleeem met betalen voor een patroontje, maar al die Engelse haaktermen zijn enorme raadsels voor mij. Gewoon Engels tegen iemand spreken geen probleem, maar een patroontje ontrafelen... Heeft iemand een patroontje voor een fietsje liggen dat ik mag gebruiken (evt. tegen vergoeding) of kan iemand helpen met zoeken/ vertalen van zoiets?

Alvast bedankt voor de hulp!

Hai, ik heb wel ervaring met Engelse patronen dus ik wil je best helpen.

Wat vervelend zeg, maatje. Heb je dat door het haken gekregen?

Ik ben weer bezig met het XXL schaap van Mala. Ik had hem een tijdje opzij gelegd en wist toch niet meer met welke naald ik bezig was. := Inmiddels de draad ( ;) ) weer opgepakt en ben ik het schaap aan het voorzien van een zachte vacht. In één keer met Phildar douce haken vond ik toch wel een uitdaging voor mijn ogen en concentratie, dus ik heb eerst het lijf in de achterste lussen gehaakt en maak nu in iedere lus een vaste. Iets langer werk maar dan weet ik wel zeker dat het stevig is.

Afbeelding

Afbeelding