Echt prachtig OnMyWay!! Hoe heb je trouwens de goudkleurige glitter(s) zo gedaan?
OnMyWay
Geplaatst: 01-09-17 18:52
Bedankt allemaal! Nerwen, ik kleur het eerst gewoon in de kleur die ik wil, en daarna ga ik er over met een 'glitter liner' van het merk Marabu in de kleur 571 'Champagne'. Die droogt gewoon transparant op dus je houdt enkel de glitters over
Dankjewel! Ben jij ook al weer met iets nieuws bezig? En had je Mythomorphia nog besteld? (zal je net zien van niet en breng ik je weer op ideeën )
carineken
Geplaatst: 04-09-17 19:39
Ik kleur toch het liefste met stiften, welk(e) boek(en) raden jullie aan waar ik met stiften kan kleuren zlnder dat ik veel doordruk? Goede stiften mogen ook aangeraden worden, ben opzoek naar een nieuwe set
Heb gister de dstiften vam de action gehaald maar nog niet geprobeerd. Geloof dat ik hier had gezien dat mensen daar enthousiast over warwn. En ik kleur eigenlijk overal in met stiften als je een beetje kwaliteit boek hebt drukt er niks door.
Als je gesso over de pagina in je kleurboek doet drukken stiften niet door (oa verkrijgbaar bij de action bij de verfspullen).
De stabilo stiften vindt ik fijn, ook de steadler fineliners ( voor meer nauwkeurige platen).
Jindai
Geplaatst: 04-09-17 20:05
Qua stiften kan ik je niet helpen, Carineken. Maar misschien met boeken wel, wat voor soort platen vind je leuk? Ik zou iig wel de dikte van het papier in de gaten houden, dun papier drukt snel door.
Ik heb ook npg koi watercolorstiften en die bevallen super maar zijn ook wel heel erg duur. Dus ben benieuwd naar die van de action. Binnenkort maar weer eens kleuren
Je hebt gelijknidd op alcoholbasis en drukken erg door. Jammer want ze zijn erg mooi en werken fijn. Kortom goed kiezen van mijn kant welke kant ik opoffer
Oh, dat is idd jammer. Ik heb die markers van de Action zelf ook, vandaar dat ik het wist. Maar zou niet weten naar welke stiften je dan zou moeten kijken.