Ten eerste wat een leuke creaties maken jullie allemaal. Ik ben op zoek naar een leuke hobby en hotfix lijkt me erg leuk om te doen, ik blijf hier dus even mee kijken om te zien of het echt iets voor mij is.
zijn 30,000 op glittermotifs niet genoeg, ook hebben wij sheets en boekjes waar echt unieke in staan vindt ik zelf altijd mooi want dan heb je toch iets uniek. Kleurplaten kunnen idd ook je volgt dan gewoon de randen. Nou ik ben weer 3 dagen naar hobby beurs spreek jullie maandag weer
Ik werk ook gewoon uit de losse hand. Als ik iets wil ga ik op zoek naar een afbeelding die ik leuk en geschikt vind. Even uitprinten en improviseren. Wel iets minder makkelijk dan een stippelpatroon, maar dan heb ik wel iets unieks en wat ik wil hebben.
Daarnaast kijk ik ook regelmatig op glittermotifs, maar die gebruik ik toch over het algemeen het minst.
resins stones hebben wij er allemaal uitgedaan dit is plastic en niet van bovenaf te verwarmen. Via de achterzijde kan wel maar ze vliegen er heen snel af naar het wassen geen goed product waar wij achterstaan dus dan gaat het eruit.
Gaaaaf die armband een winkeltje die wij kennen doet het ook met gehaakte armbanden en die gaat op de huishoud beurs ermee staan en vroeg of wij wilden sponsoren dus heb ik ja gezegd Ze gaan daar workshops geven met gehotfixde armbanden.
iemand ervaring met resin stines en hier een foto van?
Rosalie99
Geplaatst: 03-02-14 21:18
wups81 schreef:
Gaaaaf die armband een winkeltje die wij kennen doet het ook met gehaakte armbanden en die gaat op de huishoud beurs ermee staan en vroeg of wij wilden sponsoren dus heb ik ja gezegd Ze gaan daar workshops geven met gehotfixde armbanden.
Dankje!
wups81
Geplaatst: 04-02-14 19:09
noorhermans1 schreef:
Wups ik gad een vraagje, staab jullie ook op de hobby beurs in Den bosch binnenkort?
ja je hebt de knotsgekke kaarten kant en de hobby kant Wij staan aan de hobby kant
Yeahh! Helemaal top! Mama kon aan kaartjes komen en ik moest nieuwe steentjes bestellen, neem je ook grote verpakkingen swainstones mee
wups81
Geplaatst: 05-02-14 12:06
ja de swainstones heb ik op de beurs alleen maar als grootverpakkingen bij de klein verpakkingen niet. Volgend weekend staan we eerst 2 dagen in beursgebouw eindhoven ga daar workshops geven ook voor carnaval keycords pimpen met fluor vormen heb gister een voorbeeld gemaakt al.
Ik heb m'n neon resinstones binnengekregen! Ze zijn mooier dan verwacht, écht neon! Gelijk maar een uiltje maken om te kijken hoe ze zich in de was houden
Ik ben eindelijk bezig met het cadeautje voor mn vriendin mn moeder is 3 uur bezig geweest met het patroon Ben nu al klaar met 2 letters nog 22 te gaan