Ik ben ook wel benieuwd of ik wat kan vragen voor deze tekening. (Onder de vlek rechtsonder stond mijn naam, die heb ik even digitaal zwart gemaakt. Is dus geen beschadiging oid)

Janny18
Die Fjord vind ik leuk. Daar zou ik zelf 15/20 euro voor over hebben.
De andere twee zijn leuke tekeningen, maar in mijn ogen nog niet echt iets waard. Gewoon blijven oefenen!
MusicEline
Ik ga mee met Sheran, 40/60 euro.
Die hondjes zijn vrolijk en het paard straalt rust uit.
Sheran
De tekening met het veulen 10 euro, de hond 20 euro en de laatste 15 euro voor het setje (zonder lijst natuurlijk

Jodhi
Daar mag je echt wel meer voor vragen hoor! De foto's zijn op mijn telefoon niet echt scherp, dus ik vind het lastig om een goede taxatie te geven, maar ik zou zeker richting de 20/25 euro gaan voor een A4 formaat.
Anniek22
Wauw.. Dit is een schilderij waar ik naar blijf kijken. Dromerig, mythisch..

Ik zie dat je nog helemaal geen taxaties hebt! Ik zou hier denk ik 100/120 voor geven als het mijn eigen paard was. Ik vind de combinatie van de realisme en fantasie super vet. En daarnaast is het een flink formaat. Ben benieuwd of in in de juiste richting zit qua prijs

Ik heb jaren niet meer getekend of überhaupt tekeningen verkocht, dus ik vind het moeilijk om een inschatting te maken. Zeker gezien de uren die je er in gestopt hebt.
D4rkHorse
Ik mis wat detail in de tekeningen. Als je de vachtstructuur meer aan zou brengen, zou dat al veel toevoegen.
Ik heb helemaal geen verstand van digitale tekeningen, maar ik zou voor de honden rond de 15/20 euro gaan zitten, denk ik. Het paard vind ik nog niet echt prijswaardig. Ik zie wel vooruitgang in je tekeningen, dus lekker blijven oefenen!