Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xDenies schreef:Ieder paard is/kan sierlijk zijn en heeft uitstraling.
Het is de manier waarop de foto wordt gemaakt. En waar JIJ van houd.
Nu de fotografen al voorkeur gaan hebben en dan nu ook al voorkeur hebben in een aanvraag topic... gaan we niet een beetje te ver? Geef iedereen toch eens een kans...
MaricoGraphy schreef:er zijn zoveel mooie foto's die heel interessant zijn.
Helaas heb ik zo weinig tijd door mijn fulltime job, huishouden en het tekenen van mijn overleden buurmeisje (21j) (waarvan ik enkel een klein doodsprentje heb met niet zo denderende details).
Met alle respect,
maar tekenen vanaf een slechte foto kan best. Desnoods kan je de toegestuurde foto zelf wat nabewerken qua contrast, helderheid en kleur.
Dit doe ik ook vaak als een foto veel schaduw bevat. Dan komen er alsnog in die schaduw wat details vrij.
hannah41 schreef:MaricoGraphy schreef:er zijn zoveel mooie foto's die heel interessant zijn.
Helaas heb ik zo weinig tijd door mijn fulltime job, huishouden en het tekenen van mijn overleden buurmeisje (21j) (waarvan ik enkel een klein doodsprentje heb met niet zo denderende details).
Met alle respect,
maar tekenen vanaf een slechte foto kan best. Desnoods kan je de toegestuurde foto zelf wat nabewerken qua contrast, helderheid en kleur.
Dit doe ik ook vaak als een foto veel schaduw bevat. Dan komen er alsnog in die schaduw wat details vrij.
Eens, maar wat is slecht? Geen groot formaat, een beetje wazig of zo donker dat je benen niet van e grond kunt onder scheiden?
SharonZ schreef:Ik vind dat iedereen een kans moet krijgen, eerlijk gezegd vind ik het nergens op slaan
Als je paard is overleden en je hebt alleen maar slechte foto's? Of je kan geen fotoshoot laten doen enz? Er zijn zat tekenaars die het er wel op wagen, als de foto van slechte kwaliteit is naar jouw aanzien, dan kan je hem gewoon negeren toch?