In een tunnel van verdriet
Waar ik noch toekomst zie
Ik wil hier weg, ver weg van hier
Ik zie geen uitweg
Of toch wel...
---
Ik moet nog even op dreef komen, ik doe het volgende woord weer actief mee!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

je moet de tijd nemen, je hebt het druk zat de laatste tijd

Astor schreef:Pff ik kan toch niet dichten ik kap der mee

Ik hoop op veel gedichten, waar jejezelf mee overtrefd!

ben het met je eens
1ste, 2de, 3de 
zal eens gaan kijken of ik er wat inspi bij kan krijgen
maak je nu ook zo'n mooie? 
jaaaa toepasselijk he? k was net aan het twijfelen! maar ben blij dat jij er mee eens bent 

je kunt hiermee ook weer zoveel kanten op
bovendien ziet iedereen wat anders met kerstmis
hehe
Devica schreef:@ niceboy16, dank je, ik had echt gedacht dat jij zou winnenmaak je nu ook zo'n mooie?

Citaat:Wildwings: Dit gedicht vind ik niet van toepassing bij het woord duister. Vind het trouwens wel een prachtig gedicht, een van je betere.
Citaat:WildWings: Ik vind hem iets te vaag. Te mysterieus als je begrijpt wat ik bedoel. Van mij mag er wel wat meer duidelijkheid in een gedicht aanwezig zijn.

niceboy16 schreef:Devica schreef:@ niceboy16, dank je, ik had echt gedacht dat jij zou winnenmaak je nu ook zo'n mooie?
ik ga mn best doen
hahaha 
Devica schreef:wat jammer WW.... Ik hoop dat je dit nog leest, want je maakt altijd mooie gedichten!
Iedereen is anders, en zo ook de gedichten en de woorden
xxiezz
nujaro schreef:Devica schreef:wat jammer WW.... Ik hoop dat je dit nog leest, want je maakt altijd mooie gedichten!
Iedereen is anders, en zo ook de gedichten en de woorden
xxiezz
ben ik het absoluut mee eens

commentaar word er gegeven en dat is een mening, dus op commentaar van een ander kun je niet echt commentaar geven
natuurlijk kun je zegge dat je het er niet mee eens ben, maar probeer het dan op te lossen en te vertellen waarom