Leuk gedaan die klok en baartafel! Dat noem ik upcycling
Hahaha, zal er leuk uit zien in de kamer. Tijdens een biertje mag jij mijn baartafel gebruiken Mis dan alleen de voetsteunen, zo laag op de kruk ( of het is een baarkruk ) zal niet comfy zijn..
Baren lijkt me sowieso niet comfy maar dan gaan we wel erg offtopic
Yavanna
Geplaatst: 11-03-25 16:29
Ik heb het voorjaar in mijn bol.. en lekker bezig met bloemen knopen. De grote zijn voor in mijn hangende windlichten en de kleintjes ben ik aan het maken voor een glazen windlicht. Er komen ook nog vlinders en libelles bij. Was bezig met de draakjes, maar daar moet ik mijn concentratie zo bij houden en dat lukt nu niet, dus dan maar knopen zonder bij na te denken
Dank je wel ik vind die zachtere kleuren ook mooier, maar die zijn een beetje groot voor het doel wat ik voor ogen heb, maar die neonkleuren vind ik toch ook niet wat, dus heb ik er nu maar oorbellen van gemaakt En voor onder het tv kijken een blauw/grijze grote bloem. Dan zie ik die kleine knoopjes niet…
Daar ontkom je denk ik ook bijna niet aan? Ik vind hem leuk, tof hoe de katjes op sommige plekken precies op de vouw zitten, dan lijkt het net of ze op tafel zitten. Zoals de bruine en gevlekte op de 1e foto
Dorus
Geplaatst: 13-03-25 13:05
DubbelFun schreef:
Die katten liggen toch al 'door elkaar' dus echt opvallen doet het niet
Nee precies, het is geen stof die maar één kant op kan dus heel erg valt het niet op dat net op die plek de katten op de kop staan. Anders hadden er weer andere katten op de kop gestaan.
De eerste 2 bloemetjes voor mijn lente windlicht geknoopt.. ze zijn per stuk nog geen 3 cm groot. Het is zo relaxed om te maken, nog heel veel te gaan, waaronder aaronskelkjes en andere bloemetjes..
Qimm
Geplaatst: 13-03-25 20:06
melanie0906 schreef:
Wat zijn jullie lief zeg! Heb er voor een vriendin en dr zoontje 2 gemaakt!
Ik vind ze superleuk en het valt echt niet op dat er iets 'op de kop' staat.
Yavanna
Geplaatst: 13-03-25 20:49
melanie0906 schreef:
Wat zijn jullie lief zeg! Heb er voor een vriendin en dr zoontje 2 gemaakt!
Wat zullen ze blij zijn met zo’n leuk cadeau ze zijn echt heel leuk..
Tallie1979
Geplaatst: 15-03-25 02:15
Ohhh, wat hebben jullie weer leuke dingen gemaakt!!
Die gehaakte tassen, ik zou er zo eentje kopen! Met een draakje eraan dan wel, net als een Kipling aapje!
De etuis zijn super! Mij viel er niks aan op, gewoon super leuk! Denk dat je vriendin ook heel blij gaat zijn.
De klok is super gaaf! Mooi hergebruik van materialen!
Hier ben ik bezig geweest met een restauratie.
Nieuw haar, nieuw lijf en reparatie van de jurk van Peaches n Cream Barbie. Het haar was afgeknipt en zeer lelijk ingezet in de fabriek. Iemand had ook haar linkerhand gekauwd, dus ik heb een donorlijf gebruikt.
Jurk had wat scheurtjes, dus geplakt en verstevigd. En nu is ze aan het drogen na haar “boil perm” Oftewel, het haar is in de krullers gezet en onder gedompeld in kokend water. Morgen ga ik zien of het is gelukt.
Hier alvast de pop met nieuw haar, maar nog kapotte jurk. Eindresultaat zal ik ook delen.
PotjeMayo
Geplaatst: 22-03-25 23:22
( wandel ) stok voor Elfia Stok was al zo qua vorm. Was lichtbruin hout. Zwart geschilderd met bovenin wat zilver glitter. Blaadjes eromheen gewikkeld en om wat te proberen een ketting erdoorheen gehaald. T gat zat er al, dus maar wat geprobeerd kan zijn dat er nog wat veranderd met de ketting ofzo maar vind m wel goed gelukt!
DubbelFun
Geplaatst: 23-03-25 10:51
Leuk gedaan. De mooie gedraaide vorm komt nu extra goed uit.
Ik heb gisteren weer eens iets met hout gedaan. De bandzaag had het wel wat moeilijk met de harde houtsoort. Mijn vinger daarentegen was weer een makkie.....