want dat is HEEEEEEUUUUUUUL verleidelijk hoor Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
want dat is HEEEEEEUUUUUUUL verleidelijk hoor
dank jullie wel!

zo prachtig weer!
wat zijn jullie toch altijd lief voor mij!
en ik heb nog steeds zoveel te leren!
die staat deze zomer op de planning, dus stay tuned! In de tussentijd werk ik natuurlijk aan mijn studie, (vanaf oktober mag ik stage gaan lopen en afstuderen) en werk ik daarnaast ook aan opdrachten en leuke projecten voor mezelf die dan uiteindelijk de verkoop in gaan.
maar ik had al een baan, en vaste lasten uiteraard. Dus ik kon geen ontslag nemen om wee voltijd naar school te gaan. In Eindhoven it een deeltijd opleiding van 4 jaar
dus dat was ideaal!
echt heel blij mee. Heb meteen groen licht gekregen voor het volgende, en laatste, jaar en mijn stage! Woehoeeeeee
*
tot nu toe maak ik de meeste ringen een beetje in een standaard maat. Maar ze kunnen natuurlijk in elke maat gemaakt worden
mocht je vriend een keer ergens interesse in hebben, dan stuur maar een pb!
haha
goede vraag. Meestal word er gewerkt met 1e gehalte zilver (925). Als je daar een allergie voor hebt, zal dat met mijn ringen niet anders zijn vrees is. Wel kun je een zilveren ring laten rhodineren of een speciale lak eroverheen leggen. Die lak heb ik wel staan. Maar in beide gevallen zal het uiteindelijk weer slijten en mag het opnieuw
je zou evt een overstap naar witgoud kunnen overwegen, maar dat is dan weer wat kostbaarder
en alles komt uiteraard te koop!

maar dat staat er niet op haha (wel op de achterkant).
hebbuhhh