Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
8nnemiek schreef:Als gratis vectorprogramma kun je kijken naar Inkscape, dat is de open source versie van Illustrator, en daar kun je echt heel veel mee.
Ik doe zelf alles in Illustrator.
thirteenn schreef:Ik heb eindelijk iron in vinyl gekocht. Cricut merk, dus als iemand een goed goedkoper merk weet voor goudfolie… anyway hier het resultaat! Was een kreng om te peelen.
[ [url=m/je2898.jpg]Afbeelding[/url] ]
lenaa_tje schreef:8nnemiek schreef:Als gratis vectorprogramma kun je kijken naar Inkscape, dat is de open source versie van Illustrator, en daar kun je echt heel veel mee.
Ik doe zelf alles in Illustrator.
Dankjewel! Daar ga ik is naar kijken. Voor hoevaak ik illustrator zou gebruiken zou het te prijzig zijn.
Ik vind bij het gratis Photoshop stukje zo jammer dat ik zelf 0 invloed heb. Ik upload de foto en zij geven mij een bestand. Mooie kaart!
capopjekop schreef:Voor moederdag wil ik eens proberen een foto te graveren. Dus net even spulletjes besteld daarvoor.
Nu het topic meer pagina's krijgt is het mss wel handig om de openingspagina aan te passen met daarin links naar fijne shops?
lenaa_tje schreef:Heb je al foto’s van je creaties?
Warboel schreef:Kan dat op een tafellaken van de Action dan? Sublimatie spul moet speciaal behandeld zijn toch? Of is dat niet met textiel