[VER] mijn vriend is geen crimineel

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

fannetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-20 12:07

Een van die louche figuren toch? Die bij die auto stonden met die dames met veel sieraden.

wortel115

Re: [VER] mijn vriend is geen crimineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-20 12:14

Het word wel spannend nu. En iedere keer denk ik er is een update maar dan is het een reactie. Ik kan bijna niet wachten op meer!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-20 12:21

Talietjuh schreef:
Wat een leuke reacties weer! Bedankt! :):) Vandaag even minder tijd nog, zal kijken wanneer het lukt verder te schrijven.

Nog een tip: er is nóg iemand met litteken in het gezicht genoemd in het verhaal ;)

Ja Jeff...

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-20 12:27

fannetje schreef:
Een van die louche figuren toch? Die bij die auto stonden met die dames met veel sieraden.

Jep!

Berryz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-20 12:28

Née, die ex vriendin van jeff

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-20 12:31

Berryz schreef:
Née, die ex vriendin van jeff

Klopt maar ging om een man die bij de dames was

HorsePassion

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-20 12:36

MarcoBorsato schreef:
Talietjuh schreef:
Wat een leuke reacties weer! Bedankt! :):) Vandaag even minder tijd nog, zal kijken wanneer het lukt verder te schrijven.

Nog een tip: er is nóg iemand met litteken in het gezicht genoemd in het verhaal ;)

Ja Jeff...

Ja, dat klopt. Maar dat zou raar zijn als je hem niet kan herkennen toch?

Rosebud

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-20 12:47

Jurgen toch? Dacht ik iig wel gelijk aan :P

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-20 12:55

Rosebud schreef:

Heeft geen litteken.

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-20 12:57

fannetje schreef:

Die ook op Claire leken :D

Rosebud

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-20 13:02

MarcoBorsato schreef:
Rosebud schreef:

Heeft geen litteken.

Ohnee je hebt gelijk :+

Rosebud

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-20 13:04

Talietjuh schreef:
Toch besluit ik in een wat zachter tempo door te lopen. Ik loop langs de geparkeerde auto's en de lounge figuren. 1 van de mannen heeft een litteken dwars over zijn wang lopen. Ook zie ik twee dames staan die er vergelijkbaar uit zien als type Claire. Hoge hakken, nette nagels en veel sieraden dragen deze vrouwen.

Gevonden!

Rosebud

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-20 13:05

ruitje schreef:
fannetje schreef:

Die ook op Claire leken :D

Oh het staat hier ook al.. :Y)

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-20 13:08

Nou TS je maakt wel wat los....een man met een litteken, maar het is niet Jeff....en men gokt dan mensen zonder litteken, een vrouw en Jeff _O-

Ben benieuwd hoe het verhaal zich verder ontvouwt :=

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-20 13:51

pmarena schreef:
Nou TS je maakt wel wat los....een man met een litteken, maar het is niet Jeff....en men gokt dan mensen zonder litteken, een vrouw en Jeff _O-

Ben benieuwd hoe het verhaal zich verder ontvouwt :=

Smullen op Bokt!

Muztang

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-20 14:13

Het wordt wel spannend nu. Nog een tip: ik las namelijk ergens dat het verhaal komt uit 2003 omdat sommige het hier over een gedateerde discman hadden, maar toen was er nog geen whatsapp, dus daar zou je dan beter ook smsjes van kunnen maken.

Verder echt een heel leuk en goed geschreven verhaal.

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-20 14:50

Ts ben je alweer aan het schrijven, willen meer :D

Shalimar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-20 15:04

Ze had het ook over sms'jes. Volgens mij kun je het net zo goed Whatsapp noemen en de discman je telefoon en dan is het verhaal net zo goed en ook herkenbaarder voor de wat jongere generatie. Maar nu hou ik erover op want het verhaal is super leuk. Ben heel benieuwd hoe lang het wordt. Denk nu al steeds, als het nou maar niet al heel snel afgelopen is :D

sanso

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-20 15:39

Ben ik de enige die het zwaar onnodig vind constant TS te bekritiseren?? Qua spelfouten en dergelijke. Het is (nog) geen officeel boek he jongens...

SolarHertog

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-20 15:51

sanso schreef:
Ben ik de enige die het zwaar onnodig vind constant TS te bekritiseren?? Qua spelfouten en dergelijke. Het is (nog) geen officeel boek he jongens...

Nou echt he vreselijk en kinderachtig..niet nodig super leuk verhaal.

sanowa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-20 17:41

sanso schreef:

Ik stoor me hier ook enorm aan..

Vind het enorm leuk om mee te lezen en het is lekker spannend! Mijn complimenten

kusvoorjou

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-20 18:30

sanowa schreef:
sanso schreef:

Ik stoor me hier ook enorm aan..

Vind het enorm leuk om mee te lezen en het is lekker spannend! Mijn complimenten

+1

Benieuwd naar een nieuw stuk!

Shalimar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-20 18:53

Ik zeg vooral veel positiefs maar als je ambities hebt voor een boek mag wat opbouwende feedback best wel. En als lezer mag je best wat dingen teruggeven. Ik fik haar toch niet af, Ik benadruk steeds dat ik graag verder lees omdat het zo'n leuk verhaal is. En volgens mij hebben de meelezers trouwens langere tenen dan de TS zelf.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-20 19:11

Ik stoor mij eigenlijk meer aan de berichten over dat er niks gezegd mag worden over spellingsfouten.

Ts wil een boek uitbrengen, doet een HBO studie Nederlands notabene. Ook al is het een hobby, een hobby wil je toch zo goed mogelijk doen?

Het hoeft niet perfect te zijn, maar hele opvallende foutjes als “ enthausiast of verlieft” zijn gewoon erg slordig.

Ik zal er verder niks meer over zeggen en het verhaal ook door lezen, want het plot is interessant.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-20 19:39

Mirjam is aan het daten met een leuke jongen. Jasper heet hij. Het blijkt om de beste vriend van Roy te gaan. Roy, de jongen waar ik eerst zo verliefd op was.

Ik vind het leuk voor Mirjam. Dat deze jongen de beste vriend van Roy is, maakt mij helemaal niets uit. Voor Roy heb ik totaal geen gevoelens meer en Jasper is een supertoffe en lieve gast. Dat weet ik wél!

"Wat raar van Jeff", zegt Mirjam "Weet je, ik zou het gewoon laten rusten, dan kom je er vanzelf wel achter of hij iets met die Miranda heeft."

Ergens weet ik dat Mirjam gelijk heeft. Maar ook baal ik, omdat ik juist deze week de tijd had, Jeff beter te leren kennen. Het liefst ga ik nu naar hem toe. Ook voel ik dat de boosheid inmiddels gezakt is en dat ik nog steeds verliefd op hem ben. Misschien heb ik het wel niet goed gezien wat er gebeurde in de speeltuin.

Ik besluit eerlijk tegen Mirjam te zeggen, dat ik nu het liefst naar Zandvoort toe ga en gelukkig reageerd ze hier wel goed op.

Ik zeg maar niets over de sextapes, Robert en Claire.

"Weet je wat we doen?", zegt Mirjam "Ik ga morgen gewoon met je mee naar Zandvoort, dan kan ik zien wat er allemaal gebeurt, wat Jeff doet en jou advies geven over hem!"

"Wat een goed idee", reageer ik enthousiast, terwijl ik Mirjam een knuffel geef.

Nu moeten we alleen nog een plan bedenken hoe contact maken met Jeff en hoe we ons verblijf in Zandvoort het beste in kunnen richten.

Gelukkig heeft Mirjam ook vakantie dus zouden we meerdere dagen in Zandvoort door kunnen brengen. Bij het idee, samen met Mirjam in Zandvoort te verblijven en Jeff wéér te kunnen zien, wordt ik al helemaal blij.

Samen bedenken we een plan. Het moet natuurlijk wel een waterdicht plan zijn, omdat ik niet wil dat Jeff argwaan krijgt.

Na alles goed uitgedacht te hebben bel ik Jeff.