Mooie roosjes, fraaie diepte in de blaadjes!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
elke 8 weken een paar dagen flink beroerd maar her is beter dan het alternatief. 
) vaak wel de evolutie in mijn tekenen. Dat vind ik dan wel ergens leuk.

Misschien voor de volgende eens proberen of je ietsje groter kunt werken, dan kun je wat meer details kwijt. Ik denk dat het voor de uitstraling ook helpt als je het oog inkleurt. In je foto is dat het meest donkere deel, in jouw tekening één de meest lichte..

Kuggur schreef:Verhoudingen is goed kijken en eventueel meten. Er zijn verschillende tekenmethoden om verhoudingen beter te krijgen. Ik houdt van "blocking in" dit is een uitleg ( er zijn véél tutorials over te vinden) ; https://youtu.be/WO9WxEgwJD0
Een andere is de grid methode, ben ik zelf niet zo enthousiast over.
Er vallen in jouw tekening bepaalde zaken op, bijvoorbeeld de plaatsing van het oog, en lengte van de kaak zijn niet helemaal in orde..

(Ik ga er helaas niet alles van delen hier want ik wil het nog een beetje voor mezelf houden nu ik er nog zo aan zit te schaven.) 
Toch één pagina van vandaag dan maar.

), maar er komt vrij weinig uit mijn handen wat betreft tekenen/schilderen; er gaat veel 'vrije' tijd zitten in het achtervolgen van wilde schapen, het is die tijd van het jaar. Maar de weersvoorspelling voor het komende weekeinde is beroerd dus wellicht vallen de schaapgerelateerde plannen in het water.
)..

)
ben benieuwd naar je ideeën!

Ben er ongeveer gelijktijdig aan begonnen als aan het gedicht maar kreeg 'm niet helemaal uit gewerkt tot gisteren. 
)

)