Losjes gebaseerd op oeverlibel vrouw.
Het mannetje ben ik nu mee bezig.

En de beloofde triops.
Formeel dan wel geen insect, maar dan trek ik dat wel iets breder naar ongewervelden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ayasha schreef:Je hebt geen makkelijke positie gekozen. Ik vind vooraanzicht iig altijd moeilijk. Vind je kleurgebruik mooi.je krijgt idd al best een levendig oog.
Wat je kan proberen is een denkbeeldige horizontale lijn te trekken over het voorhoofd (of zelfs een licht potloodlijntje zetten maar dan gummen zodra je het niet meer nodig hebt.) zodat je een houvast hebt om de ogen op gelijke hoogte te krijgen. Zeker vanuit deze positie is dat moeilijk omdat je altijd één oog kleiner moet tekenen.
Maar mijn verhoudingen waren nog niet zo lang geleden slechter dan de jouwe!Dus ik vind het knap!
Ik heb een kl*te-bui/dip dus ik heb me in de fantast gestort. Ik heb in gelijkaardige stijl een feniks maar op kleiner formaat. Misschien moet ik de feniks ook op A4 maken en er een serie van maken voor als mijn hobby ruimte af is, om aan te kleden!
Ik wil graag nog een achtergrond maae daar moet ik even over gaan denken. Ook met oog op de feniks. Zwart zou voor de feniks kunnen maar niet voor het paard.. Feniks is dus op klein formaat en al ouder. Wil er nog een kitsune en draak aan toe voegen ook met de vlammen.Dan heb ik een mooi begin voor mijn toekomstige hobby kamer.
[ [url=m/Ch7c6Y.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/6t3jaO.jpg]Afbeelding[/url] ]
Sjolvir schreef:Kugger, je zwarte schaap vond ik erg mooi, vooral omdat er om het scahap nog licht was, zo komt hij mooi van het papier. Lastig om mee te werken volgens mij houtskool.
Kuggur schreef:Sjolvir schreef:Kugger, je zwarte schaap vond ik erg mooi, vooral omdat er om het scahap nog licht was, zo komt hij mooi van het papier. Lastig om mee te werken volgens mij houtskool.
Dankjewel! Ik heb ook besloten de ogen zo te laten ( ze keek altijd vrij maf uit haar ogen)
Ik moet ook gauw weer eens wat posten hier, alweer lang geleden. Verleidelijk te smokkelen, heb nog een experimenteel stilleventje liggen, één van de eerste probeersels in metalpoint, vorige herfst gemaakt.