Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nalonyda schreef:d4rkhorse schreef:ik heb een probleempje...
ik gebruik het programma photoshop op in te tekenen.
als ik bv inzoom op de tekening en ik zet m'n pen neer verspringt de tekening helemaal![]()
ik dacht dat het aan mn tekentablet lag dus heb een nieuwe gekocht en geinstalleerd maar het probleem blijft. iemand die me kan helpen met dit probleem?
Dat heb ik ook.... Sinds de update van Windows. Had de desbetreffende ochtend nog getekend en s avonds na de update was die stuk. Er komt aankomende week een lente update met Windows.... Dus hoop dat het dan gemaakt islig al 2 weken uit de running.
Nalonyda schreef:d4rkhorse schreef:ik heb een probleempje...
ik gebruik het programma photoshop op in te tekenen.
als ik bv inzoom op de tekening en ik zet m'n pen neer verspringt de tekening helemaal![]()
ik dacht dat het aan mn tekentablet lag dus heb een nieuwe gekocht en geinstalleerd maar het probleem blijft. iemand die me kan helpen met dit probleem?
Dat heb ik ook.... Sinds de update van Windows. Had de desbetreffende ochtend nog getekend en s avonds na de update was die stuk. Er komt aankomende week een lente update met Windows.... Dus hoop dat het dan gemaakt islig al 2 weken uit de running.
Runa schreef:Mooi geworden, darkhorse! Super leuke stijl ook
Alleen vraag ik me wel wat af over het logo dat je erop hebt. Stel bijvoorbeeld dat ik jouw werk ergens op het internet tegen zou komen zonder bron erbij, dan zou ik, denk ik, op basis van dit logo moeilijk erachter kunnen komen dat het van jou is? Ik kan het heel slecht lezen namelijk![]()
Liever zou ik persoonlijk gaan voor een leesbaar maar klein logotje waaraan mensen makkelijk kunnen zien waar je werk vandaan komt.
d4rkhorse schreef:Quebelle schreef:ik zou je logo kleiner maken en rechtsonder in je tekening zetten, zo staat het er nog stees in maar stoort het minder erg
ik heb het een paar keer gedaan bij mijn tekeningen maar dan halen ze het logo er gewoon af en doen ze alsof zei het gemaakt hebben en zo wil ik het voorkomen
Quebelle schreef:Nee ik snap dat, maar als ze echt willen, kunnen ze het er zo af photoshoppen, of het nu door je tekening staat of niet. Dan zet ik ze liever wat aan de kant, zodat het mijn tekening niet zo stoort