Ik vind het niet zo lastig dat rechtleggen met die vierkante eigenlijk. Ik schuif ze gewoon tegen elkaar aan met een soort klik/schuifbeweging. Beetje lastig uitleggen . Gaat best mooi.
Echt super gaaf en indrukwekkend! Wordt echt een klus denk ik.
Ik wil er hierna eentje doen van een eigen foto. Ik ben alleen bang dat hij qua kleuren gaat niet gaat kloppen. De 2 die ik nu heb gedaan/doe zijn iets roder dan het voorbeeld. Dat is niet storend omdat het wel bij het plaatje past (of vinden jullie de leeuw te rood?), maar ik denk dat het bij een eigen afbeelding wel zou storen.
Jeeejj ik kom net thuis van werk en me painting was aangekomen uiteraard meteen eerst even uitproberen haha snap nu wat er zo leuk aan is heerlijk plakken
Ik lees al vanaf het begin af aan mee en zie hier zoveel moois voorbij komen,dat ik er 2 besteld heb. het lijkt me erg leuk om te doen. ik heb deze besteld:
En nog een met de kop van een cyperse kat op een zwarte achtergrond,maar daar kan ik geen foto van vinden(was gelijk van de site verdwenen toen ik besteld had)
Ben als een gek mijn puzzel aan het maken,mag van mezelf pas aan dit beginnen als de puzzel af is. ik denk dat het maandag of dinsdag bezorgd wordt,moet lukken.
assie
Geplaatst: 11-12-16 17:53
Nog weer wat verder. Ik doe gewoon iedere dag een stukje. Hebben jullie dat ook? Dat je dan een hoekje folie wegsnijdt/vouwt en dan met jezelf afspreekt alleen dat stukje te doen en voor je het weet heb je het driedubbele vlak gedaan