Ik kleur alleen (nog) niet zo netjes hoor, ik wil te snel

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Liz89_ schreef:Done
Die helemaal buitenste gestreepte 'halve rondjes' zijn roze met paars. Zie dat het op de foto net blauw lijkt
[ Afbeelding ]
_helga_ schreef:hahaha nee ik ga naar Drenthe. Of nja dat is de planning als mijn pa vandaag uit t ziekenhuis mag, we zouden namenlijk gisteren al gaan maar hij moest nog blijvenlove__mandy schreef:Wat een mooie platen allemaal weer!
Ik ga vandaag (als het goed is dan) op vakantie dus kan ik in de auto kleuren als dat lukt. Laatste dagen niet echt iets gedaan helaas
Hopen dat je dan niet richting België moet want dan word het niet veel kleuren
love__mandy schreef:_helga_ schreef:hahaha nee ik ga naar Drenthe. Of nja dat is de planning als mijn pa vandaag uit t ziekenhuis mag, we zouden namenlijk gisteren al gaan maar hij moest nog blijvenHopen dat je dan niet richting België moet want dan word het niet veel kleuren
_Liz89_ schreef:Done
Die helemaal buitenste gestreepte 'halve rondjes' zijn roze met paars. Zie dat het op de foto net blauw lijkt
[ Afbeelding ]
_Liz89_ schreef:Dank je! Lekker hyper, haha.
Ben al weer met een nieuwe begonnenOok met een hele simpele uit een ander boek, die is niet zo boeiend
![]()
Wilde even een makkelijke om met die stiften te kleuren ipv die kleine fineliners..