Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pluizebolpum schreef:Oh, Silverstorm, wahaha, had ie een snebbetje gehad dan was het echt net verzorgknollie zoals ze keek toen ze eens een ei uit mijn hand had gejat.![]()
Maar wel weer vreselijk mooi hoor. Die tanden dan ook weer zo echt en die neus met zo'n rimpel er in, prachtig.
Horsenart95, prachtig hoofd! Zou niet weten wat daar aan verbeterd zou moeten worden.
Flux, wat een gaaf plaatje! Weer heel wat anders dan de "doorsnee" aangeklede paarden. Zal inderdaad ook wel een best werk geweest zijn om al die botten op de juiste plek te krijgen...
Slina, jammer dat ie zo klein is, met vergrootglas erbij wordt ie bij mij gelijk ook heel wazig. Kan eigenlijk alleen zeggen dat de hoefjes misschien wat meer gebogen mogen worden, nu ogen ze wat stijf.
Nienke15 schreef:Pluizebolpum, "Voor vandaag wilde het gewoon niet lukken" WAAAATTHij is prachtig!
Flux, lekker origineel! Ik vind hem gaaf!
Slina, pff wat een gepriegel, en dan ook nog met paint! Superknap gemaakt!
Horsenart95, In 1 woord: WOW![]()
SilverStorm, jij hoort niet in dit topic thuisJij hoort in het topic: een kunstwerk per dag.
Heel erg gaaf is deze weer geworden! Mag ik vragen hoe je die achtergrond zo mooi maakt?
[ Afbeelding ]
Eerst was ik van plan om alleen de neus te tekenen, maar dat leek wat gekdus toch maar het hele hoofd toen.. Pastelkrijt + pastelpotloden, witte, zwarte en gele Acrylverf. Ongeveer 1 uur.
Nayomie schreef:Nou dank je wel.