Dat inderdaad ook, met een beetje scrub. Wat ziet dat er ranzig uit hahaha.
xTammyy
Geplaatst: 20-12-15 17:21
Ik had ergens gelezen dacht ik dat je 16 december je volgende sessie had TS? Ik ben benieuwd
TessaVB
Geplaatst door de TopicStarter: 20-12-15 22:07
Oh, dat ben ik helemaal vergeten te zeggen haha. Ik heb hem af moeten zeggen door de komst van 4 blauwe enveloppen... Dus moet nu weer een lange tijd sparen voordat ik centjes over heb..
Helaas nog geen vooruitgang Ik ga binnenkort maar een fonds openen denk ik.
TessaVB
Geplaatst door de TopicStarter: 02-08-16 13:03
Heel treurig, maar ik wilde even weten hoe het er nou eigenlijk uit zou gaan zien als het af is. Nouja, ongeveer dan. Dus met stiften aan de slag gegaan, en ik moet zeggen.. best leuk
Ik vind het een mooie stijl! erg leuk dat je er zo kritisch mee bezig bent en steeds verbeteringen toepast. (Ik vind de figuurtjes trouwens ook erg leuk als ze niet zijn ingekleurd )
Suoer gaaf zo met die achtergrond! Hopenlijk kun je hem snel af laten maken heb altijd zo'n mooie arm.
TessaVB
Geplaatst door de TopicStarter: 08-09-16 16:17
Nou, eindelijk heb ik weer wat te melden...
7 December staat de volgende afspraak! Frank & Frey op mijn onderarm erbij en daar vast beginnen met de achtergrond. Nou ja, dat is m'n plan, wil nog even overleggen of dat handig is.
En bedankt weer voor de reacties, ben ik helemaal vergeten vorige keer...
Haha, moest wel lachen Ik zal even wat foto's opzoeken! Geen idee welke ik toen heb geplaatst..
jokari
Geplaatst: 03-11-16 15:05
Nou ja !! Moeten we nóg een maand wachten op nieuw fotomateriaal.
Ben alvast benieuwd !
TessaVB
Geplaatst door de TopicStarter: 08-11-16 08:20
Ik zie nu dat ik nooit meer een foto heb geplaatst. Sorry, ik ben echt slecht. Maar dit had ik dus een tijdje geleden gedaan, m'n arm ingekleurd met stift om even een idee te krijgen wat ik wil met de achtergrond... Waar ik dus nog steeds niet uit ben, maargoed:
En het vosje (Frank & Frey) komt er zeker bij, ik twijfel nog over het veertje (Robin Hood) en de klok (Alice in Wonderland):
En dan wil ik de rest van mijn onderarm vullen met de achtergrond. De laatste sessie wordt dan mijn bovenarm.