Alleen maar goed als je er zelf ook bijna bij moet huilen! Heb tijdens het schrijven van mijn verhaal ook gewoon echt zitten janken! (schaam schaam)
Vereentjex
Geplaatst door de TopicStarter: 06-06-13 21:27
taartjee schreef:
Alleen maar goed als je er zelf ook bijna bij moet huilen! Heb tijdens het schrijven van mijn verhaal ook gewoon echt zitten janken! (schaam schaam)
alleen zo brengen wij natuurlijk die emotie over gewoon zelf zitten blèren haha
Dandy200
Geplaatst: 06-06-13 21:27
hoop dat je andere delen ook snel komen. kijk eigenlijk speciaal iedere dag op bokt voor jou verhaal
Vereentjex
Geplaatst door de TopicStarter: 06-06-13 21:32
Dandy200 schreef:
hoop dat je andere delen ook snel komen. kijk eigenlijk speciaal iedere dag op bokt voor jou verhaal
aaahw okee ik ga keihard me best doen dat jullie het weekend beginnen met een (spiksplinter) nieuw deel, morgen zet ik um erop! en dan ga ik zo keihard aan werken
taartjee
Geplaatst: 06-06-13 21:36
Vereentjex schreef:
taartjee schreef:
alleen zo brengen wij natuurlijk die emotie over gewoon zelf zitten blèren haha
Ja maar ... ik schrijf niet en dat topic is zo als ik het zie voor schrijvers en/of meerdere verhalen. Lijkt mij dan een chaos worden, als er voor veel verhalen in dat topic wordt gepraat.
Topic is vooral bedoelt om te praten over hoe het er voor staat met je verhaal, ervaring, schrijftips, uitgevers enz. Kleine stukjes mag je posten zodat mensen die kunnen beoordelen, maar de grote stukken van de verhalen worden gewoon in de eigen topics geplaatst neem ik aan?
Edit om hier geen oftopic bericht van te maken: Alle fans van vereentjex, heb geduld! Schrijven kost tijd.
Ja, en mensen hebben ook een eigen leven dat niet voor 100% uit schrijven bestaat!
Op het Schrijvers huiskamer topic kan je volgen hoever we zijn met de vorderingen van de verhalen, voortaan daar reageren als je wil weten hoever ze is, dit om te voorkomen dat de verhalen topics ''vervuilt'' worden met vragen. (Geld voor iedereen hier)
Natuurlijk wel hier reageren als ze een nieuw deel gepost heeft, maar voor de rest van je vragen kan je daar terecht. (Of je stuurt vereentje een pb'tje dat kan ook)