Wow ik vind allebei de Coookiee tekeningen echt gaaf ! Herken hem gelijk Vacht is idd wel heel moelijk te tekenen .. zeker als het in zwart wit doet lijkt me
Jameson van Eva vind het oog zo mislukt, het lukt me maar niet op het er goed op te krijgen. maar wat is dr nu precies verkeerd aan? want het is precies even groot en de op de foto was het heel donker
Wauuw ziet er al goed uit hoor voor de 3e keer, probeer goed naar de verhoudingen te kijken door veel te oefenen dan komt het helemaal goed, je werkt ook al met schaduwen, dat deed ik nog niet bij mijn 3e paard.
Ik heb een foto van Bianca85 uit het aanvraagtopic gebruikt om een portret te maken maar aangezien ik met leer werk en niet echt teken, twijfelde ik of ik het hier mocht plaatsen en daarom heb ik een eigen topic hiervoor geopend. Hierbij de link voor de geinteresseerden http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=149&t=1652444
Wat een prachtige tekeningen! Ik had ook weer eens zin om te tekenen, en zou ooit ook zo mooi willen tekenen als jullie staart snapte ik niet op de foto en eigenlijk moeten de voorbenen wat meer omhoog komen, maar ik wilde het niet meer veranderen
Seven
Geplaatst: 27-09-12 00:25
Ben bezicht met de prachtige schimmel in het aanvraag topic ben momenteel zover: