ik probeer meestal een platte knoop (zo een die je ook bij een mitella moet doen) hij lukt alleen zelden maar ik trek de touwtjes dan maar niet te strak aan, waardoor ik hem uiteindelijk nog los krijg..
Hij is af. foto's heb ik maar nog in op computer xD Hier en daar wat losser of strakker en het laatste stuk is een klein beetje gedraait maarja. voor een 1e x
wiehieieiejjj ik kan nu ook kruisjes knopen! Wat een feest!
HorsesNatas
Geplaatst: 25-07-11 22:01
Ìk ben ook helemaal aangestoken met het knoop virus Zit nu in Spanje en ben volop aan het knopen!! Wat ik nu in totaal in Spanje gemaakt heb.
-2 gewone macrame armbandjes( met het backworth forworth systeem zegmaar) -3 macrame armbandjes met 5 gekleurde kralen er in ( bruin, roze en oranje) -2 macrame armbandjes met na elke slag een kraal erin ( zwart als touw en dan roze en oranje kralen) -1 gedraaide macrame armband, roze, irriteerde wel dus heb hem afgeknipt -1 macrame enkelbandje met blauw katoen en bruine kralen. -1 macrame armbandje met 2 kleuren door elkaar zegmaar xD -En als laatste, 2 wave armbandjes die niet op wave lijken maar wel gaaf zijn naar mijn idee, een zelf omgeknoopt en een aan m'n nichtje gegeven voor haar verjaardag (L)
Was zeker heeéeul boeiend wat ik allemaal heb gemaakt xD Foto's zullen nog wel volgen als er mensen benieuwd naar zijn
xxnienke94
Geplaatst: 26-07-11 01:23
oehh mag ik met jullie meepraten! heb niet het hele topic door gelezen maar ben opzoek naar nieuwe patroontjes!
ik had bij die ene aantekeningen gemaakt bij het filmpje en elke x als ik het niet meer wist daar in teruggekeken en wanneer ik mijn eigen gekrabbel niet meer kon ontcijferen gewoon het filmpje opnieuw gestart..
SiggHorsezz
Geplaatst: 31-07-11 00:04
ik ga ook beginnen met knopen ben net al even begonnen, met een simpele. maar die lukte! Ga maandag gelijk even weer naar de winkel andere kleurtjes halen!
Ja ik heb het ook super druk met werken, en knopen staat ook op een laag pitje maar zo blijft het ook leuk Waaraan maken jullie trouwens je armbandje vast? Mijn armbandjes kronkelen/mislukken steeds omdat ik geen clipboard oid heb.
Gowlan. ik plak mijn armbandje met een stukje tape aan de tafel of op mijn been, zo kun je hem toch strak houden
Weten jullie hoe je kralen in een armbandje moet maken? Wellicht op ongeveer de helft de kralen aan de touwtjes rijgen en dan gewoon verder gaan met knopen?
Ik heb na twee weken kamperen ook een aardige collectie , ik kan de candystripe, de V en kruisjes.. binnenkort weer eens even een andere bijleren!