[VER] Nieuwe lente

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Mii_Jessica

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 14:24

Super stuk weer! Ben zo benieuwd naar de rest! :D

sunny_l0ve

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 16:49

M_D_H schreef:
die spaghettivreters zijn anders wel onwijs charmant, macho en onwijs goed in bed :+ :') _O-
en ik weet waar ik het over heb :') _O-
maar toch ga ik voor micheal :))

Haha maar toch halen ze het niet bij Micheal :P
Ik vind ze persoonlijk iets TE charmant. En tja... dat andere kan ik niet over oordelen _O-

Vesper

Re: [VER] Nieuwe lente

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 22:20

Wauw! Haha ik vind italianen echt fantastisch.. Heb paar weken terug een maandje in Italie gezeten voor werk, was echt super <3 Hoe was je vakantie maris???
Nee leuk stukje weer kannie wachtennn

Mariss

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-11 13:34

Vakantie was super Mariek, thanks. :D

Er zijn leuke Italianen en verschrikkelijke, zoals bij elke bevolkingsgroep, maar waar Luciano toe behoort blijft nog even de vraag. Voor nu, houdt hij zich goed..

Bedankt voor alle leuke reacties weer!

Vesper

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-11 17:26

Luciano doet me denken aan Damian Grimaldi uit as the world turns. Haha.

Mariss

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-11 17:51

BlackDancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-11 19:17

Woo Michael zag ik echt heel anders voor me :P
Wel grappig :P

sunny_l0ve

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-11 21:19

@ vesper: ja inderdaad! ook zo fout... Alleen dan met het haar van Mick a.k.a. Stenbeck. ;)

Lastig is dat he? Om er dan acteurs bij te denken. Ik moet ook zeggen dat ze het maar zelden goed doen bij de verfilming van een boek. Tot nu toe was Harry Potter daar de beste in. Ik wil nog steeds één van de hoofdpersonages op papier getekend hebben, maar helaas wil niemand dat doen zonder foto's.
Alleen echt niet één acteur lijkt op hem, heel frustrerend. Dus als ik iemand op straat tegenkom die er op lijkt dan ontvoer ik diegene haha :')

Ja dat is wel wat ik had verwacht! Alleen is de micheal in jouw verhaal toch iets knapper, maar hij komt er heel dicht bij in de buurt.
Stuur hem een mail of hij Micheal wil spelen in je toekomstige film? *D

Liejn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 11:21

ik hád echt een hekel aan luciano, maar dat is nu toch wel wat beter geworden..

heerlijk stuk weer, kijk uit naar de volgende:)

Mariss

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-11 18:38

Haha, bedankt voor de leuke reacties weer, waardeer het echt. :)

En @sunny_l0ve: zal ik doen haha! :')

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 21:16

Mariss schreef:
*heb hem even opgezocht.

Hahahaha, nou op deze foto zou het best lijken, met dat haar en die blik, alleen dan wat jonger en zwart haar.
http://imageshack.us/photo/my-images/38 ... 0x305.jpg/

Ik heb bij iedereen echt zo'n beeld in mijn hoofd, maar om er acteurs bij te matchen vind ik erg moeilijk, maar wel leuk.

De enige waarvan ik vanaf het begin af aan iemand in mijn hoofd heb is Michael. Namelijk deze meneer:
http://imageshack.us/photo/my-images/52 ... hmili.jpg/

Wentworth. :D

zo zag ik micheal ook voor me <3

sunny_l0ve

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 21:42

@ liejn: Dan moet je even ATWT gaan kijken, dan krijg je wel weer een hekel aan Luciano. Een grappig feitje trouwens. De zoon van Damian Grimaldi uit ATWT heet Luciano (hij word ik de serie alleen Luke genoemd). Bedenk ik me nu ineens, zou dat een teken zijn haha?
Ik ben benieuwd naar je volgende update, maar haast je niet.

Vesper

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 22:58

Haha, dat is wel heel toevallig ja... Oja, Mick zou ook wel een goede zijn sunny_l0ve! Haha

Michael zag ik ook echt heel anders voor me. Meer altijd in pak (zonder stropdas, of met maar altijd nonchalant en beetje knoopjes open enzo hehe) en zn haar in model.. En dat heeft Wentworth niet :P

Echt grappig hoe je zo een beeld bij iemand kan bedenken, dat gaat echt automatisch volgens mij.

Mariss

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-11 18:43

Citaat:
Even later liepen Luciano en ik zwijgend naast elkaar door het park. Het was geen vervelende stilte; het was gewoon zo’n moment waarin we beiden wisten dat er niets gezegd hoefde te worden, dus deden we dat ook niet. Ik genoot van de stilte tussen ons, en het rumoerige geluid van de levendige stad als een soundtrack onder onze wandeling. Ik zuchtte diep, niet uit verveling of irritatie, maar gewoon om de spanning los te laten. Luciano keek op.
‘Is er iets mis?’ vroeg hij met twijfel in zijn ogen. Ik schudde vlug van nee. ‘Ik geniet gewoon van de stad,’ zei ik zacht, waarop Luciano zijn ogen neersloeg en glimlachte.
Aan de rand van het park, hield Luciano een taxi aan die ons naar Eat, Read & Talk bracht. Toen Luciano de deur voor me openhield en we ergens aan de lange tafel aanschoven, kwam Pascal meteen vrolijk op ons af. ‘Goedemiddag! Jullie zijn samen?’ vroeg hij, enigszins verbaasd. Luciano wilde antwoorden, maar ik was hem voor. ‘Ik ben ook verbaasd,’ grapte ik naar de altijd vriendelijke ober, die zich moest inhouden niet in de lach te schieten. ‘Wat willen jullie drinken?’ Luciano keek me ondeugend aan, wat ik met een frons beantwoorde. ‘Is het te vroeg voor een wijntje, Pascal?’ vroeg hij, zichzelf richtend op de ober in plaats van mij. ‘Ik vind van niet meneer. Het is al na tweeën!’ Ze wisselden een grijns uit en Pascal overhandigde hem de wijnkaart. ‘Een Chablis lijkt me wel wat,’ mompelde Luciano, zijn ogen nog steeds gericht op de wijnkaart. ‘Heb ik hier ook iets over te zeggen?’ vroeg ik, quasi- geïrriteerd. ‘Ik geloof het niet,’ grinnikte Pascal, die de wijnkaart inmiddels alweer aangenomen had. ‘Maar je zult hem heerlijk vinden, ik weet het zeker.’
Toen hij weg was, keek Luciano me met twinkelende oogjes aan. ‘Bedoelde hij nou de wijn?’ vroeg hij alleen maar, met een onheilspellende grijns op zijn gezicht. Ik schudde mijn hoofd, mompelend dat hij onverbeterlijk was. ‘Als je wilt dat we plezier hebben vanmiddag, laat je die geintjes in de kast.’ Hij knikte met een streng gezicht, al hield hij dat maar even vol totdat hij in een lachbui uitbarstte. Ik ging al snel met hem mee.
Een uurtje later voelde ik de wijn al aardig zitten en zaten we aan ons hoofdgerecht, een zeebaars met een overheerlijke, zachte saus en zeekraal. Ook Luciano zat overduidelijk te genieten en we keken elkaar dus ook af en toe met een grote glimlach aan. Pascal stond inmiddels weer aan onze tafel om de wijn bij te schenken en ook hij grijnsde. ‘Aan jullie gezichten te zien bevalt het eten in ieder geval goed!’ We knikten allebei enthousiast met volle mond. Hoofdschuddend verliet hij onze tafel en ik zag dat hij bij de keuken naar ons wees en de chef vertelde dat we het zo goed vonden. Enthousiast stak ik mijn duim op, waarop Luciano volgde. De chef glom van trots en stak ook zijn duim op.
‘Pff, Luciano,’ zei ik toen ik mijn bord aan de kant schoof. ‘Het valt me rauw op mijn dak, New York verlaten. Ik probeer alles zo goed mogelijk in me op te nemen; te ruiken en te proeven om het maar niet te vergeten als ik weg ben. Maar het lukt me maar niet mezelf ervan te overtuigen dat ik vanaf morgen geen New Yorker meer ben.’ Luciano keek me begrijpend aan, en legde even zijn hand op de mijne. ‘Je zult altijd een New Yorker blijven, Anna. Misschien niet op papier, maar hier,’ en hij wees met een vuist op zijn hart, ‘in ieder geval wel. Begrijp me niet verkeerd, ik zie je liever niet gaan, maar ik denk dat je het geweldig zal hebben in Londen.’ Ik forceerde een glimlach omdat ik de tranen voelde komen, en trok snel mijn hand onder de zijne uit. ‘Je hebt ongetwijfeld gelijk,’ zei ik met een klein stemmetje. Ik wist dat Luciano ongetwijfeld door moest hebben waar ik op dit moment doorheen ging, maar hij hield beleefd zijn mond. Hij beantwoordde enkel mijn blik, voordat ik mijn ogen naar buiten richtte, op de straat vol gele taxi’s en haastige mensen. ‘Je hebt zwarte taxi’s in Londen,’ mompelde ik zacht, bijna onverstaanbaar. Luciano had het echter wel gehoord. ‘Is dat een probleem?’ Ik schudde mijn hoofd langzaam. ‘Nee, niet echt. Maar toch.’ Hij knikte nu op zijn beurt zwijgend, en zo zaten we voor zeker tien minuten tegenover elkaar, zonder een woord te wisselen.
Na een tijdje pakte ik mijn glas wijn, dronk het in één teug heen en richtte mijn blik weer op Luciano. ‘Zullen we gaan?’ vroeg ik, nog steeds met een klein stemmetje. Luciano knikte weer alleen maar, riep, nee commandeerde Pascal om de rekening en betaalde hem. ‘Wat krijg je van me?’ vroeg ik nog, maar hij wuifde mijn bezwaren weg en liep voor mij uit naar buiten, waar we weer even op de stoep stonden te zwijgen.
‘Vind je het goed als we hier afscheid nemen?’ vroeg ik zacht, omdat ik hem niet wilde beledigen. ‘Ik moet nog even wat tijd voor mezelf hebben, met de stad, voordat ik vanavond weer bij andere mensen moet zijn.’ Luciano keek een beetje teleurgesteld, maar hij accepteerde het met begrip. ‘Natuurlijk, dat is logisch. Moet ik een taxi voor je roepen?’ Ik schudde mijn hoofd snel, de tranen nu echt bijna niet meer bedwingend en ik voelde hoe er eentje langs mijn wang naar beneden rolde. Luciano keek even medelijdend, maar pakte me toen vast in een omhelzing en ik snikte stilletjes tegen zijn borst.
Enkele minuten stonden we zo, midden op straat, wetend dat mensen ons aanstaarden. Niet dat het mij wat kon schelen. Misschien dat het me meer had kunnen schelen wanneer ik wist dat iemand ons wel heel opvallend stond te bekijken, door zijn emoties niet meer in staat de afstand te bewaren. Hij gromde bijna, en voorbijgangers keken de man vreemd aan. Hij snapte niet wat ze nu weer met deze vent deed. Was het nooit genoeg?
‘So-orry,’ hakkelde ik, toen ik mezelf weer herpakt had. ‘Geef toch niet?’ zei Luciano teder, terwijl hij met zijn duim mijn tranen wegveegde. ‘Ik ga nu snel,’ zei ik beschaamd, mijn duimen wijzend naar de richting die ik op wilde gaan. ‘Ik zie je vast nog wel eens,’ loog ik, want ik wist best dat het zeker onwaarschijnlijk was dat ik hem nog snel tegen zou komen. ‘Vast wel,’ zei hij en hij pakte me weer vast voor een laatste omhelzing. Ik liet het dankbaar over me heenkomen, zijn warme lichaam tegen het mijne en zijn bevroren neus tegen mijn oor. Vrij snel liet hij me al los, maar enkel voor een klein stukje, zodat tussen onze gezichten maar een paar centimeter ruimte zat. ‘Mag ik je kussen?’ zei hij zacht, verdacht beleefd. Ik dacht na over deze vraag, omdat ik eigenlijk niets voor Luciano voelde, dacht ik. Maar het kon tenslotte toch geen kwaad? Hij kon goed zoenen, waarschijnlijk door veel ervaring en de volgende keer dat ik hem zou zien, als ze elkaar nog zouden zien, was hij me toch vergeten. Of althans, op deze manier.
Ik kreeg de woorden niet uit mijn mond, dus knikte ik vlug. Zonder enige twijfel, nam hij mijn hoofd tussen zijn handen en bracht hij zijn lippen op de mijne. Eerst zacht en teder, toen wat harder en gepassioneerde, leidde hij de kus zoals het een echte Italiaan betaamde. Het leek veel te snel dat hun lippen van elkaar loskwamen en ze elkaar in de ogen staarde. Hij keek me aan alsof hij pijn leed, maar met een lichte krul om zijn lippen en bracht deze naar mijn oor. ‘Oggi a te, domain a me,’ kreunde hij bijna en hij gaf me nog een laatste kus op mijn voorhoofd voordat hij naar de stoeprand liep om een taxi aan te houden. Meteen stopte er één en voordat hij ging zitten, keek hij nog één keer om. ‘Pazza di te,’ gromde hij gefrustreerd, zonder dat ik er wat begreep. Luciano kuste zijn vingers en hield die hand als laatste groet even stil voor zijn lippen. Ik voelde mezelf hetzelfde doen, glimlachen en de taxi nakijken tot hij uit zicht was.
Ik hing mijn hoofd naar beneden, de tranen rollend langs mijn gezicht in stilte en ik kon alleen maar denken; die mannen, die worden mijn einde.

We zijn nu echt bijna uit New York hoor, voor als jullie het je af begonnen te vragen. :')
En dan neemt het verhaal een andere wending...

Delaja

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 07:54

Jeej weer een neus stukje! Ik vind het niet zo erg dat je lang over new York door blijft gaan, ik hoop alleen elke keer op een stukje met michael :o
Ik begin me overigens wel aan haar manier van doen met mannen te ergeren. Ook al voelt het op het moment dat je het leest niet zo erg maar als ik er nu over nadenk vind ik haar eigenlijk best een slet worden :7

Mariss

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-11 12:40

Haha, dat snap ik wel. :')

Maar ik probeer het meer zo te brengen dat er na een ongelukkige periode en een lange, slechte relatie ineens verschillende opties zich voor doen en ze niet goed weet wat ze ermee moet. Maar zoals met Logan doet ze niets fysiek en is er alleen spanning, Jason was vooral een soort 'afsluiting', Luciano begon als one-night-stand waar ze zich niet zo makkelijk los van kan maken en Michael is degene waar ze echt wat voor voelt. Vandaar ook die laatste zin, dus; ze weet niet meer wat ze voelt.

Maar in Londen verdwijnt een deel uit beeld..

Liejn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 23:51

lekker!

ik kom net thuis van het weekend en zat echt zó te hopen op een nieuw stukje!!
heerlijk om weer even te lezen :)

Liejn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-11 23:00

:( had gehoopt op een nieuw stuk.. je bent ons toch niet vergeten hea? O:)

xNicolx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 16:57

Even een stipje, ik vind het een heel leuk verhaal, ben nu bij pagina 5.

xNicolx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-11 10:39

Zo, ik heb het hele topic doorgelezen: wat een leuk verhaal!
Ik ben ook fan van Micheal :D

Je schrijft echt heel mooi, alsof je er midden in zit.

Ik vind het trouwens wel leuk dat Anna met zoveel verschillende mannen om gaat :P
Maar hoop toch op een happy end met Micheal!

Trouwens, ik zag in het begin van het topic dat je altijd nog wat stukjes voorradig had, loop je nu inmiddels gelijk?

Maydine

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-11 23:29

Ik vind het nog steeds super weglezen! Zit nu al met smart te wachten op een volgend deel! :D

Vesper

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 16:29

Jeej! Haha ik ben stiekem een beetje verliefd op Luciano... Oeps. Altijd maar die foute mannen he? Heb ook een zwak voor Italianen gekregen sinds ik er een tijdje heb gewoond deze zomer :o

Oja; Het leek veel te snel dat hun lippen van elkaar loskwamen en ze elkaar in de ogen staarde.
Je typt vanuit de ik persoon toch? Dan klopt dit niet helemaal. (Of ik snap 'm niet hahah)
En er staat nog ergens; geef toch niet ipv geeft toch niet.

Voor de rest lijkt het me logisch dat er een deel verdwijnt, je kan moeilijk alle mannen meenemen naar Londen. Ging het maar zo makkelijk :D Super stukje weer!

Liejn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-11 18:53

het is alweer 2 weken terug dat we een reactie van TS hebben gehad in dit topic.. hoopte toch ondertussen wel op een nieuw stuk..

Mariss

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-11 21:12

Welkom nieuwe mensen en bedankt voor alle leuke reacties weer. :)
Bedankt voor de verbeteringen Mariek! En van mij mag je van Mr. Trovatelle houden hoor.

Ik ben net begonnen op een nieuwe school waar ik vanaf nu elke werkdag van 9 tot 6 (minstens) zal doorbrengen. Ik loop inmiddels inderdaad gelijk met het verhaal, daarom moet ik dus mijn best doen om bij te blijven. Ik heb op dit moment bijna een stukje, maar ik was deze week 's avonds te vermoeid en te vol in mijn hoofd om te schrijven. Ik hoop eerlijk gezegd wel op een beetje begrip hiervoor; ik ben blij dat er zo genoten wordt van het verhaal, maar het is niet iets dat ik zomaar uit mijn mouw schut. De stukjes die ik hier plaats zijn ongeveer 3 pagina's in Word en daar ben ik soms een behoorlijke tijd mee bezig; soms gaat het sneller. Ik geniet van het schrijven, maar ik heb ook een leven en daarom soms geen tijd. Ook loop ik soms even vast, of vind ik dat ik dingen moet herschrijven voordat ik ze plaats. Vooral dit jaar zal ik het erg druk krijgen, en mijn leven gaat voor het schrijven. Dus kan het zijn dat ik soms niet elke week in staat zal zijn een stukje te plaatsen. Ik doe mijn best, want ik wil dat verhaal afmaken en het is voorlopig nog niet afgerond. Maar soms is er gewoon te weinig tijd, zit mijn hoofd te vol om te schrijven of heb ik gewoon even wat meer tijd nodig om te herschrijven en na te denken. Dus ik wordt niet bepaald vrolijk van dit soort opmerkingen en ga er zeker niet door haasten. Ik schrijf en plaats zo snel als ik kan. En ik doe het voornamelijk voor mezelf, al vind ik het ontzettend leuk dat zo veel mensen met me mee genieten van mijn personages. Dat had ik niet meteen verwacht!

Er komt echt nieuw materiaal, maar het kan even duren. Misschien dit weekend al, anders in de loop van de week. Ik kan niets beloven, het komt als het komt. Dit is de eerste keer dat ik een computer gebruik sinds vorig weekend en ik ga morgen weer aan de slag. Ik hoop op begrip hiervoor.

BlackDancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-11 21:19

Nee, doe idd rustig aan hoor :)
Ik kijk er naar uit! :)